Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Lager wtw stork whr 90/91 vervangen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• gwilpshaar
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 06-02 20:24
Kan iemand mij op weg helpen hoe ik de lagers vervang van een stork wtw 90/91?

Ik heb uiteraard fan uitgebouwd en op de werkbank liggen en begrijp een borgveer te moeten verwijderen en heb een pulley trekker nodig

Bovenplaat er af, kap van motor er af, geen punt. En dan kijk je tegen de print aan.. Die ligt bovenop het lager maar ja, hoe verder? Durf er niet te hard aan te trekken

Als het niet lukt stuur ik hem wel op naar wtw revisie alkmaar, het is anders zo dankbaar om het zelf te kunnen

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True