Toon posts:

Scherm loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sinoute
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 15-03-2021
Msi mag x570 tomahawk wifi
Ryzen 7 3800x
Nzxt kraken z73
Corsair ddrm4 3600 4x(32gb totaal)
Msi geforce rtx 3070

Op dit moment heb ik last van het feit dat mijn pc bevriest, waardoor ik hem helemaal opnieuw moet opstarten. Af en toe na het opstarten bevriest hij zelfs na 5min. Heeft iemand enig idee hoe? Zelf werd er als advies om gaming mode aan te zetten via de bios. Nadat ik dat gedaan heb deed mijn pc weer normaal voor een paar dagen. Nu bevriest hij weer.

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:12
Welk merk en type voeding?
Op welke settings loopt het ram?
Welke biosversie op het moederbord?

• Sinoute
Cooling master v750 gold
Bios: E7C84AMS.140
2666mhz

Xmp staat uit

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 09:12
Welk Corsair ram is het exact?

• Sinoute
Corsair 8gb ddrm-3600 vengeance rgb pro, xmp
Heb er 4 stuks van

• Sinoute
Op dit moment bevriest mijn pc alleen wnnr ik een zware spel speel bijvoorbeeld warzone of crossfire. Maar gwn op internet mijn zaken doen gebeurt er niks

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 10:16

Nielless

Born at a very young age.

Heeft je videokaart de laatste drivers? Of probeer anders een versie eerder nog.

XBL: Nielless // STEAM: Nielles

• Sinoute
De laatste heb ik voor mijn gpu gedownload

• xyanide
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:53
Kijk ook even in de eventviewer of je daar een hint kan terugvinden waarom hij vastloopt.
Je zou ook nog even een memtest kunnen uitproberen (https://www.howtogeek.com...mputers-ram-for-problems/).
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee