Vraag

• Blackheer
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-04 09:44
Mijn vraag

De goedkoopste websites dat Tweakers aangeeft waar de poco x3 nfc te koop is wordt ik doorgestuurd naar poco x3.

Weten jullie daar iets vanaf?

Nu kan ik het alleen nog via Amazone kopen of hun eigen site.

Het meeste rare is dat ze zelfs niet meer aangeven dat ze het hele product niet eens hebben gehad.

Beste antwoord (via Blackheer op 27-01-2021 21:58)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Blackheer dit is geen aankoopadvies, maar heeft iets te maken met bestellen / kopen. Ik verhuis je topic dan ook van ATT naar TPL.

Verder heb ik even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

En voor de duidelijkheid, ik vermoed dat je de website Belsimpel bedoeld? Die hebben in hun speclijst het volgende staan:

https://tweakers.net/i/ul8RLDRN-o8dUO8qDE5ITEIE3rE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rWFNfROcgwsBThHgrTar3c9B.png?f=user_large
Blackheer schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:16:
Het meeste rare is dat ze zelfs niet meer aangeven dat ze het hele product niet eens hebben gehad.
Wat bedoel je hiermee?

[Voor 64% gewijzigd door rens-br op 26-01-2021 08:24]

Alle reacties

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
De Poco X3 wordt hier alleen maar met NFC verkocht.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@Blackheer dit is geen aankoopadvies, maar heeft iets te maken met bestellen / kopen. Ik verhuis je topic dan ook van ATT naar TPL.

Verder heb ik even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.

En voor de duidelijkheid, ik vermoed dat je de website Belsimpel bedoeld? Die hebben in hun speclijst het volgende staan:

https://tweakers.net/i/ul8RLDRN-o8dUO8qDE5ITEIE3rE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/rWFNfROcgwsBThHgrTar3c9B.png?f=user_large
Blackheer schreef op maandag 25 januari 2021 @ 19:16:
Wat bedoel je hiermee?

[Voor 64% gewijzigd door rens-br op 26-01-2021 08:24]

• Blackheer
rens-br schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 08:22:
[mbr]@Blackheer dit is geen aankoopadvies, maar heeft iets te maken met bestellen / kopen. Ik verhuis je topic dan ook van ATT naar TPL.

Verder heb ik even je titel aangepast, zodat het wat duidelijker is.[/]

[Afbeelding]

[...]

Dank je voor de verandering. Ik zal het de volgende keer beter opletten. :)

Wat bedoel je hiermee?
Inderdaad nu zie ik het ook bij de specificatie's 8)7 8)7 Als ik bijvoorbeeld bij Mediamarkt keek stond een maand geleden NFC bij hun in de titel van de advertentie. Bij Xiaomi, Amazon, Poco x3 NFC en dat zag ik niet meer staan in hun advertenties en ander aanbieders daarom dacht ik dat de specifieke model weg was.

Ik had gevoeld dat ik ze zag vliegen

Bedankt voor de antwoord allemaal

• rens-br

rens-br

Blackheer schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 21:58:
Als ik bijvoorbeeld bij Mediamarkt keek stond een maand geleden NFC bij hun in de titel van de advertentie.
De Media Markt heeft het niet in de titel staan, maar ook niet bij de specificaties. Die maakt het dus wel heel erg bont. Maar volgens @ChinaGeek bestaat er in Nederland geen versie zonder NFC, dus je zit daarmee wel safe.

[Voor 13% gewijzigd door rens-br op 27-01-2021 22:02]

• Blackheer
rens-br schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 22:00:
[...]

De Media Markt heeft het niet in de titel staan, maar ook niet bij de specificaties. Die maakt het dus wel heel erg bont. Maar volgens @ChinaGeek bestaat er in Nederland geen versie zonder NFC, dus je zit daarmee wel safe.
er staat wel Near Field Communication en dat is nfc. ja heel vaag maar oke 8)7 8)7

Thanks als nog he

• rens-br

rens-br

Blackheer schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 18:00:
[...]

er staat wel Near Field Communication en dat is nfc. ja heel vaag maar oke 8)7 8)7

Thanks als nog he
Ah. Zo ver had ik niet gekeken. Had even vlug gezocht op NFC. Maar misterie opgelost dan.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee