Ik weet dat deze feature al een keer eerder is gevraagd, door een niet nader te noemen heel onvolwassen persoon, maar ik hou het graag beschaaft 
Ik zou het cool vinden als je users kunt blokkeren. Niet op admin-niveau, maar 1 user blokkeert 1 andere user.
De gevolgen:
En let wel: een slecht idee is ook een idee, maar ik hoop dat het een goed idee is

Ik zou het cool vinden als je users kunt blokkeren. Niet op admin-niveau, maar 1 user blokkeert 1 andere user.
De gevolgen:
- In reacties bij frontpage-artikelen:
- Een top-level reactie wordt onzichtbaar, op dezelfde manier als dat je nu ook al reacties met een -1 kunt verbergen.
- Een reactie op een (niet-geblokkeerde) reactie wordt niet getoond, tenzij daar ook weer reacties op zijn. De reactie toont dan iets als: [Reactie geblokkeerd - tonen]
- Bovenstaande twee regels gelden ook andersom. Dus als jan piet blokkeert, blokkeert piet automatisch jan.
- In het forum:
- Alle reacties van een geblokkeerde users tonen iets als: [Reactie geblokkeerd - tonen]
- Topicstarts van een geblokkeerde users zijn verborgen.
- Een getoonde maar geblokkeerde user kun je niet +1'en.
- Een reactie rapporteren? Misschien dat nog wel toelaten.
- De regels van jan die voor piet gelden, gelden bij piet ook voor jan, net als bij de FP.
- In de V&A:
- Advertenties van een geblokkeerde user zijn niet zichtbaar (tenzij hij/zij betaalt voor een plaatsing ofzo?)
- Een geblokkeerde user kan niet bieden of reageren in je advertenties. Als hij dat voor de blokkade al gedaan had, dan gelden de regels van de FP. Zijn/haar biedingen worden verwijderd/verborgen voor iedereen.
En let wel: een slecht idee is ook een idee, maar ik hoop dat het een goed idee is

日本!🎌