Ik ben een uitrol aan het voorbereiden voor Android Enterprise. Het meeste heb ik nu wel redelijk voor elkaar, alleen tijdens de testfase was er wel wat commentaar op de Outlook agenda functie. Daar kan ik goed inkomen, ik vind het zelf ook een draak van een agenda.
Maar sinds kort wordt voor Android een calendar sync aangeboden in Outlook, naast de al bestaande contacten sync. Deze aangezet, maar ik kwam erachter dat er standaard helemaal geen agenda app beschikbaar is op de Samsung Android telefoons...
Meest gebruikte agenda is volgens Google Agenda, die heb ik geinstalleerd, maar daar kom ik nergens een sync functie tegen...
Ik ben vooral benieuwd hoe andere dit opgelost hebben...
Maar sinds kort wordt voor Android een calendar sync aangeboden in Outlook, naast de al bestaande contacten sync. Deze aangezet, maar ik kwam erachter dat er standaard helemaal geen agenda app beschikbaar is op de Samsung Android telefoons...
Meest gebruikte agenda is volgens Google Agenda, die heb ik geinstalleerd, maar daar kom ik nergens een sync functie tegen...
Ik ben vooral benieuwd hoe andere dit opgelost hebben...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907