Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Facebook business account opnieuw te activeren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• bassie303
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 11-05 09:51
Hi,

Ik ben beheerder van een fb bedrijfsaccount. Deze is 6 weken geleden gehackt; er zijn ads op gezet die niet voldoen aan de richtlijnen. Snel ontdekt, login aangepast en geld terug gekregen.
Nu is het account op inactief gezet. Logisch ook, want die ads staan er nog in. Maar doordat het op inactief staat, kan ik deze ads ook niet verwijderen.
Meerdere pogingen gedaan om in contact te komen met fb, maar daar kom ik niet verder. Ik krijg alleen standaard auotmails die m'n probleem niet oplossen. En de chat is niet actief, niet in Nederland tenminste.
Iemand een idee wat ik kan doen?
Alvast bedankt!

Groet Bas

Alle reacties

• raynoorden
  • Registratie: november 2019
  • Laatst online: 18-05 13:47
Niemand heeft daar dus een oplossing voor blijkbaar, ik zit met hetzelfde probleem.

Ik heb nu geprobeerd de site waarop twee advertentie staan die ik niet geplaatst heb te verwijderen en dan te kijken of het met mijn andere bedrijfje dan wel gaat werken en de beperking er af is

Dit is hun besluit:

Er zijn meer dan 30 dagen verstreken sinds je een beoordelingsverzoek hebt gestart voor je toegang tot advertentiemogelijkheden en je hebt dit verzoek niet voltooid. Ter bescherming van onze community kun je niet adverteren met behulp van Facebook-producten. Dit besluit is definitief.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• geert_s
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 16:48
raynoorden schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 00:30:
Niemand heeft daar dus een oplossing voor blijkbaar, ik zit met hetzelfde probleem.

Ik heb nu geprobeerd de site waarop twee advertentie staan die ik niet geplaatst heb te verwijderen en dan te kijken of het met mijn andere bedrijfje dan wel gaat werken en de beperking er af is

Dit is hun besluit:

Er zijn meer dan 30 dagen verstreken sinds je een beoordelingsverzoek hebt gestart voor je toegang tot advertentiemogelijkheden en je hebt dit verzoek niet voltooid. Ter bescherming van onze community kun je niet adverteren met behulp van Facebook-producten. Dit besluit is definitief.
Is je bedrijfsmanager-account geblokkeerd, of je ad account? In dat laatste geval kun je soms prima een nieuw ad account starten binnen dezelfde bedrijfsmanager. Als heel je bedrijfsmanager account geblokkeerd is heb je waarschijnlijk een groter probleem.

Alfa Romeo Giulietta '10 | Honda CB1000R '11

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True