Ik ben aan het oriënteren om mijn Pana cx700 in de 55 inch te vervangen voor een OLED.
Mijn keuze is gevallen op de LG CX6 en de Sony A8, beide in 65 inch formaat.
Ik ben vooral aan het stoeien, met zaken zoals HDMI 2.0/2.1 en eARC.
Wat is niet belangrijk;
Gamen.
Wat is voor mij wel belangrijk;
DTS en hoger passthrough.
Op dit moment heb ik ook een receiver, die wel 4K doet, maar geen HDR of eARC - uiteraard kan ik mijn huidige zaken blijven gebruiken (kpn tv, plex kastje) en gewoon blijven kijken.
Maar;
Ik wil wel de optie hebben, om bijv een Nvidia Shield te kunnen aansluiten, voor 4K/HDR content met hogere kwaliteit audio.
Ik denk dat ik dan de Shield moet aansuiten op de TV, en dat de audio vanaf de TV terug gaat naar receiver (maar dit is alleen ARC ben ik bang)
Of ben ik genoodzaakt om ook de receiver te gaan vervangen ?
Ik hoop dat iemand hier een zelfde soort setup heeft, die mij hierin kan assisteren.
Mijn keuze is gevallen op de LG CX6 en de Sony A8, beide in 65 inch formaat.
Ik ben vooral aan het stoeien, met zaken zoals HDMI 2.0/2.1 en eARC.
Wat is niet belangrijk;
Gamen.
Wat is voor mij wel belangrijk;
DTS en hoger passthrough.
Op dit moment heb ik ook een receiver, die wel 4K doet, maar geen HDR of eARC - uiteraard kan ik mijn huidige zaken blijven gebruiken (kpn tv, plex kastje) en gewoon blijven kijken.
Maar;
Ik wil wel de optie hebben, om bijv een Nvidia Shield te kunnen aansluiten, voor 4K/HDR content met hogere kwaliteit audio.
Ik denk dat ik dan de Shield moet aansuiten op de TV, en dat de audio vanaf de TV terug gaat naar receiver (maar dit is alleen ARC ben ik bang)
Of ben ik genoodzaakt om ook de receiver te gaan vervangen ?
Ik hoop dat iemand hier een zelfde soort setup heeft, die mij hierin kan assisteren.