Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klok88
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20-11-2024
Mijn tante heeft een Asus ZenPad10, Z300 serie. Bij mijn weten is het de Z300M.
Deze is al een tijdje niet in gebruik geweest, lees 6 maanden+, en blijft nu in een boot loop hangen.
Asus logo, Android logo, uit, en opnieuw.
Hij blijft aangeven dat de accu leeg is, ondanks dat deze 24u aan de lader heeft gezeten (te zien aan het lege batterij logo bij het aanzetten).

Aan de pc hangen, hoor je wel dat hij connect, maar je krijgt geen kans om iets te doen, want dan is hij alweer gereboot. Ik kan via power + volume up wel naar recovery/fastboot/normal boot, maar geen van 3 geeft een oplossing want de reboots gaan meteen vrolijk verder. Hij reboot dus zeg maar voordat je überhaupt een selectie kunt selecteren zeg maar.

Nu lees ik online veel terug over dit probleem, en -lijkt- het een accuprobleem te zijn. Wat zou kunnen, want maanden niet opgeladen/gebruikt geweest.

Nu is mijn vraag; is er een manier voor mij om het probleem te achterhalen, zonder meteen een nieuwe accu te bestellen? Beetje zonde om er 1 te bestellen, en dan lijkt het probleem elders te zitten natuurlijk.

Iemand tips of ideeën?

Alvast bedankt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Klok88 op 25-01-2021 15:41 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Klok88 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:37:
Nu lees ik online veel terug over dit probleem, en -lijkt- het een accuprobleem te zijn. Wat zou kunnen, want maanden niet opgeladen/gebruikt geweest.
Helaas geen antwoord op je originele vraag, maar bij het lezen van je openingspost moest ik ook meteen aan een rotte accu denken.