Toon posts:

Thunderbird tegen zijn limiet aan ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Klopt het dat de T-birds met hun 1,4GHz zo goed als niet sneller kunnen worden gemaakt en dat er dus wat nieuws zit aan te komen ???? :?
Met andere woorden....is het nog slim om NU een TB te kopen ???? Of maar ff wachten een paar weekjes/maandje... :'(

Verwijderd

Thunderbyte ???? :?

Kijk op de FP van T.Net. Daar staat een 1.8 Ghz TBird.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 augustus 2001 02:38 schreef HlpDsK het volgende:
Thunderbyte ???? :?

Kijk op de FP van T.Net. Daar staat een 1.8 Ghz TBird.
Ow....gelukkig dan maar.....tja...een of andere "tweaker" meende dat nl....... kan ik hem dus vertellen dat dat dus niet zo is..... thanx

Verwijderd

Het is wel zo dat je met de huidige steppings een 1.4 minder ver kunt overklokken dan een 1.2 bv. Percentueel gezien dan.

Verwijderd

Sja, maar er zou toch ook een 'officiële' 1,5Ghz TB komen, ofnie :?

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 08:26 schreef HlpDsK het volgende:
Het is wel zo dat je met de huidige steppings een 1.4 minder ver kunt overklokken dan een 1.2 bv. Percentueel gezien dan.
Mhh..
Bij The Overclorz Store verkopen ze getestte TB AYHJAR cores van 1500/1800. De TB1000's kosten $110 en minder, de TB1400 kost &170.

Leuk is dat die 1400 wel 50 Mhz verder gaat dan die 1000...

:+

Verwijderd

Sorry voor de vraag, maar de 1,5Ghz is er gewoon:
http://www.tweakers.net/pricewatch/19247

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 14 augustus 2001 10:33 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Sorry voor de vraag, maar de 1,5Ghz is er gewoon:
http://www.tweakers.net/pricewatch/19247
Nee, die is er nog niet. Prijslijsten zeggen niks, want dit verkooptrucje is al zo oud als de weg naar Rome. Dingen die nog lang niet uit zijn staan vaak al in de prijslijst omdat een winkel de eerst wil zijn zodra het artikel uit komt. Het is pure speculatie wanneer ze het artikel daadwerkelijk kunnen leveren. De 1.5GHz is nog _niet_ uit.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:06

Richard

Kuru Kuru Kururin

Misschien een belachelijke mening van mij, maar ik vind dat ze dan ook niet in de Pricewatch mogen staan.

20*350ZO45°

Pagina: 1