Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik werk veel vanuit huis op m'n pc met twee monitoren. Hiernaast game ik graag. Ik heb al een geruime tijd niet meer gegamed op pc's, maar al enige tijd kriebelt dit. Ik ben op zoek naar een systeem waar ik goed op kan werken en ook het gamen weer kan oppakken en kan kijken hoe dit bevalt. Daarom wil ik niet de hoofdprijs betalen, maar wel een systeem hebben die ik redelijk makkelijk kan upgraden door de tijd heen als dit nodig is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, heb randapparatuur nu wat voldoet. Is voor nu gericht op 1080p monitoren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles naast randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor advies. Gevoelsmatig heb ik een voorkeur voor Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen
Ga je overklokken?
Ga ik niet vanuit.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag ontvang ik advies over een mooie setup en of de componenten goed op elkaar aansluiten.
Ik twijfel nu tussen een RTX 2070 of RTX 3060 (als deze beschikbaar komt). De RTX2070 is nu op voorraad bij Azerty.
Alvast bedankt!
Ik werk veel vanuit huis op m'n pc met twee monitoren. Hiernaast game ik graag. Ik heb al een geruime tijd niet meer gegamed op pc's, maar al enige tijd kriebelt dit. Ik ben op zoek naar een systeem waar ik goed op kan werken en ook het gamen weer kan oppakken en kan kijken hoe dit bevalt. Daarom wil ik niet de hoofdprijs betalen, maar wel een systeem hebben die ik redelijk makkelijk kan upgraden door de tijd heen als dit nodig is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000-1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, heb randapparatuur nu wat voldoet. Is voor nu gericht op 1080p monitoren.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles naast randapparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor advies. Gevoelsmatig heb ik een voorkeur voor Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen
Ga je overklokken?
Ga ik niet vanuit.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag ontvang ik advies over een mooie setup en of de componenten goed op elkaar aansluiten.
Ik twijfel nu tussen een RTX 2070 of RTX 3060 (als deze beschikbaar komt). De RTX2070 is nu op voorraad bij Azerty.
Alvast bedankt!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed | € 169,- | € 169,- |
1 | Moederborden | MSI Z490-A PRO | € 145,- | € 145,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2060 WindForce 6G (rev. 1.0) | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Thermaltake Level 20 MT ARGB | € 88,71 | € 88,71 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock Slim | € 24,10 | € 24,10 |
1 | Geheugen intern | HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/16 | € 83,71 | € 83,71 |
1 | Voedingen | Corsair TX550M | € 70,90 | € 70,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 104,- | € 104,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 685,42 |
[Voor 3% gewijzigd door rdungen op 25-01-2021 16:13]