Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Appear INC graphene mobiel

Pagina: 1
Acties:

• mxmemx
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 14:22
https://www.globenewswire...ed%20purely%20of%20carbon.

Zelf onbekend met het bedrijf maar mogelijk in maart dus al de eerste graphene powered mobieltjes.

Mijn inziens de enige revolutionele techniek hedendaags voor een mobieltje naast de oppo X uitrolbaar scherm.

EDIT:

Appear inc. geeft aan in maar 2021 de eerste graphene mobieltjes op de markt te zetten met een afzetorder van 1miljoen exemplaren. Appear inc zou zich vooral huisvesten in innovatieve techniek, op meerdere vlakken, waaronder de graphene batterypacks.
Schijnbaar zijn zij ook verantwoordelijk voor een graphene powerbank met volledige lading binnen 20minuten (grootte wordt nergens genoemd al is een 5.000mah powerbank pas in meer dan 45 min vol met de huidige technieken is dit al een aanzienlijke verbetering)

[Voor 36% gewijzigd door mxmemx op 25-01-2021 15:41]

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 17-05 10:51
Hoe vaak hebben we dit al niet gezien. Een site die nog niet bereikbaar is, maar wel in maart mobieltjes gaan leveren.
Totaal ongeloofwaardig verhaal.

• RoD
  • Registratie: september 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is wel een beetje mager voor een topicstart. Als je een disucssietopic wil starten hebben we wel wat meer informatie nodig dan een linkdump. Kun je de topicstart aanvullen?

• mxmemx
RoD schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:43:
Dit is wel een beetje mager voor een topicstart. Als je een disucssietopic wil starten hebben we wel wat meer informatie nodig dan een linkdump. Kun je de topicstart aanvullen?
aangevuld

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 17-05 10:51
Er is werkelijk niets van dat bedrijf te vinden, het komt op mij aardig scam over.

• mxmemx
ChinaGeek schreef op maandag 25 januari 2021 @ 15:56:
Er is werkelijk niets van dat bedrijf te vinden, het komt op mij aardig scam over.
Vooralsnog heb ik me ingeschreven voor de update. Ben benieuwd wat ze er van waar maken
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True