Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• GregoryDG
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 08-05 09:20
Beste

Eerst en vooral, ik heb geen verstand van boxen en dergelijke.
Mijn situatie: we hebben een nieuw huis gekocht, op het terras is er een aansluiting voorzien voor outdoor speakers (2). In de living kan ik een receiver plaatsen. We willen 2 speakers plaatsen op het terras die dienen als achtergrond muziek, deze moeten niet krachtig zijn. We hadden de Bose 151 in gedachten. Maar welke receiver moeten we hiervoor kopen? We zouden vooral via spotify muziek willen afspelen.

Wie kan me raad geven? Niet te dure oplossing, vooral als achtergrondmuziek, via spotify afspelen.

Bedankt!

• DirtyBird
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 07:25

DirtyBird

Praktiserend denker

Hoeveel geld wil je uitgeven? Wil je in de woonkamer ook speakers aansluiten? Hoeveel? Wat is 'niet krachtig'? Waar gaan die aansluitingen op het terras heen?

Panasonic Lumix G9 ~ Lumix 12-35mm f/2.8 II ~ Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ Lumix 100-300mm f/4-5.6 II

• martyw
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 06:57
Bose noemt op hun site de Bose SoundTouch SA-5, die zie ik hier en daar voor rond de 500 euro. Een alternatief zijn de JBL Control X (Wit), koop daar een Bluetooth versterker bij zoals de SMSL AD 18, dan ben je goedkoper uit

[Voor 55% gewijzigd door martyw op 24-01-2021 21:43]

• GregoryDG
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 08-05 09:20
Nee geen speakers in de woonkamer, enkel 2 speakers buiten op het terras. Aansluitingen van het terras gaan naar onze living, daar zal de receiver moeten komen denk k dan...

• AE69
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 22-06 18:10
Ik neem aan dat je terras buiten is? Dan wil je niet “indoor” luidsprekers buitenshuis gaan gebruiken als je langer dan één seizoen er van wil genieten. Outdoor of “marine” luidsprekers kosten wat meer maar dan kan je ook langer van genieten. Bose heeft de “domme” 151, 251 en Free Space (https://www.bose.nl/nl_nl...kers/stereo_speakers.html) die bestemd zijn voor outdoor gebruik, maar je hebt wel een externe versterker en/of geluidsbron nodig.
Zolang je een versterker of receiver met Spotify en 50 W max of een Sonos Amp (Spotify en ondersteuning om via je andere diensten of via je NAS) gebruikt moet je kunnen genieten van je nieuwe terras.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True