Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• GregoryDG
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 08-05 09:20
Beste

Eerst en vooral, ik heb geen verstand van boxen en dergelijke.
Mijn situatie: we hebben een nieuw huis gekocht, op het terras is er een aansluiting voorzien voor outdoor speakers (2). In de living kan ik een receiver plaatsen. We willen 2 speakers plaatsen op het terras die dienen als achtergrond muziek, deze moeten niet krachtig zijn. We hadden de Bose 151 in gedachten. Maar welke receiver moeten we hiervoor kopen? We zouden vooral via spotify muziek willen afspelen.

Wie kan me raad geven? Niet te dure oplossing, vooral als achtergrondmuziek, via spotify afspelen.

Bedankt!

• DirtyBird
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 07:25

DirtyBird

Praktiserend denker

Hoeveel geld wil je uitgeven? Wil je in de woonkamer ook speakers aansluiten? Hoeveel? Wat is 'niet krachtig'? Waar gaan die aansluitingen op het terras heen?

Panasonic Lumix G9 ~ Lumix 12-35mm f/2.8 II ~ Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ Lumix 100-300mm f/4-5.6 II

• martyw
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 06:57
Bose noemt op hun site de Bose SoundTouch SA-5, die zie ik hier en daar voor rond de 500 euro. Een alternatief zijn de JBL Control X (Wit), koop daar een Bluetooth versterker bij zoals de SMSL AD 18, dan ben je goedkoper uit

[Voor 55% gewijzigd door martyw op 24-01-2021 21:43]

• GregoryDG
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 08-05 09:20