Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Dolby Atmos boxen aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views

Vraag

• Strandbal77
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 18-05 19:03
Mijn vraag
Ik heb in mijn huis al achter in mijn muur speaker bedrading zitten en heb momenteel een 5.1 setje hangen. Echter wil ik een dolby atmos set kopen BV de focal sib. Echter weet ik niet of ik genoeg heb aan achterin de muur met 2 speaker draden? Ik zag namelijk dat een atmos speaker 4 speaker ingangen heeft. Weet iemand hoe kwa bedrading de focal sib aangesloten moet worden?

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 19:47

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Deze mis ik nog steeds in de TS. Zoals in het vorige (gekaapte) topic aangehaald is dit met gemak terug te vinden in de handleiding dan wel reviews van deze set.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True