Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Plex 1.19.1.2645 nas asustor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ikpakacties
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 06-04 18:27
Mijn vraag
Ik heb een oude samsung tv van 2015 waar ik plex op draaiende probeer te krijgen, hiervoor moet ik PMS versie 1.19.1.2645 of lager voor hebben blijkbaar.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Nas asustor

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Downloads pagina van plex in waybackmachine gedaan, maar mijn computer kan niet zo goed onderweg met die website.

Iemand die toevallig een ouder plex installatiebestand heeft mijn asustor?

Alle reacties

• Ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 18:53

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Schopje richting CSA, al kan het zijn dat het daar ook niet thuis hoort en een schopje verder krijgt. In AZ hoort het sowieso niet thuis.

Note to self: being good is often more important than being right.

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 19:21

g0tanks

Moderator CSA
Ikpakacties schreef op zondag 24 januari 2021 @ 18:25:
Iemand die toevallig een ouder plex installatiebestand heeft mijn asustor?
Wat voor installatiebestand moet het zijn? Een apk van 1.19.1.2645 kon ik makkelijk vinden via Google: https://plex-media-server.../windows/download/2213317

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• Ikpakacties
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 06-04 18:27
Het is inderdaad een .apk, maar durfde niet zomaar een .apk te installeren zonder er zeker van te zijn dat ik de juiste heb. Ik kan het morgenavond proberen te installere.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True