Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiekmans
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-01-2021
Beste,

Ik heb een ps4 gekocht via marktplaats en nu staan er games op die al gedownload zijn.
Het andere account van de vorige persoon staat er ook nog op. (gegevens kan ik opvragen)
Nou zou ik graag een eigen account aanmaken en de games natuurlijk graag gebruiken.
Hoe kan ik dit het beste doen?

mvgr
Kiekmans

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-06 00:01

g0tanks

Moderator CSA
Kiekmans schreef op zondag 24 januari 2021 @ 18:10:
Nou zou ik graag een eigen account aanmaken en de games natuurlijk graag gebruiken.
Dat kan niet. De games zijn gebonden aan het account van de originele eigenaar. Daarnaast is het volgens de algemene voorwaarden ook niet toegestaan om een account over te dragen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiekmans
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-01-2021
ow oke! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huupie0172
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-05 12:36
Toch wel bijzonder dat mensen dat zo opsturen, had je die Playstation inclusief die spellen gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Je kunt zelf een account aanmaken en toevoegen op de PS4. Als de vorige eigenaar deze PS4 als primaire console heeft ingesteld op zijn account en ook zo laat staan kun je de games ook onder jouw nieuwe account spelen. Je moet zijn oude account er dus wel op laten staan.

Kans bestaat dus wel dat als de oude eigenaar aanpassingen doet aan zijn account je de games niet meer kan spelen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:04
Raem schreef op zondag 24 januari 2021 @ 20:58:
Je kunt zelf een account aanmaken en toevoegen op de PS4. Als de vorige eigenaar deze PS4 als primaire console heeft ingesteld op zijn account en ook zo laat staan kun je de games ook onder jouw nieuwe account spelen. Je moet zijn oude account er dus wel op laten staan.

Kans bestaat dus wel dat als de oude eigenaar aanpassingen doet aan zijn account je de games niet meer kan spelen.
Jup, dit is correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 20:34
verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1