Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xadsti
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 01-04 14:31
Goedendag,

Voor mijn baan heb ik een processor nodig op mijn laptop die voldoet aan 1.2 Ghz. Nu heeft mijn laptop maar 1.0 Ghz. Kan iemand mij vertellen of dat verschil enorm groot is of niet? En zou ik de programma's kunnen runnen op mijn laptop met 1.0 Ghz ondanks dat ik geen 1.2 Ghz processor heb? Of dat ik enige problemen tegemoet zal komen? Het programma heet citrix workspace en voor het werk moet ik mensen opbellen en afspraken inplannen via de laptop.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:15

DarkSide

theres no place like ::1

Meer info is handig.
een processor van 1ghz is zo oud dat de romeinen er nog mee werkte?
Mijn telefoon heeft meer Ghz zeg maar.

Vermoed dat er dan ook een oud OS op draait en dat je ook niet veilig en up to date bent met patches e.d.

Als je het voor je werk nodig hebt. waarom krijg je dan geen laptop van je werk.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:59

Cheezus

Luiaard

Over welke laptop gaat het precies? Een processor <1.2 Ghz is echt antiek, zit je niet naar een idle snelheid te kijken (lagere klok bij weinig belasting om energie te besparen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xadsti
Het gaat om de laptop acer aspire 5 A514-53-588S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:15

DarkSide

theres no place like ::1

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-07 16:32
xadsti schreef op zondag 24 januari 2021 @ 17:09:
Het gaat om de laptop acer aspire 5 A514-53-588S
Meer dan voldoende dus. Je hebt een processor die clockt tussen de 1Ghz en 3.6Ghz afhankelijk van de load. Citrix Workspace kun je draaien op een spreekwoordelijke aardappel dus aan je CPU zal het niet liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xadsti
Zoals jullie het al hebben opgemerkt heb ik totaal geen verstand van hardware. Ik dank jullie voor de hulp. Mijn werkgever mailde mij dat de laptop niet voldoende ghz had, blijkbaar hebben zij er ook weinig verstand van.

Nogmaals bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:46

BM

Moderator Spielerij
Hoi @xadsti

Helaas is het subforum waar je je vraag gesteld hebt vooral gericht op games. Ik ga je topic verplaatsen naar een wat passender subforum.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Heh, een pentium 3 van 21 jaar oud draaide al op 1.13GHz. En die gaat bij lange na niet snel genoeg zijn voor het runnen van welke moderne software dan ook (los van dat dat hele ding 32-bit is, en het moderne software dus überhaupt niet snapt). Dat is echt een knap waardeloos criterium. :P

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:54

nelizmastr

Goed wies kapot

bwerg schreef op zondag 24 januari 2021 @ 20:28:
Heh, een pentium 3 van 21 jaar oud draaide al op 1.13GHz. En die gaat bij lange na niet snel genoeg zijn voor het runnen van welke moderne software dan ook (los van dat dat hele ding 32-bit is, en het moderne software dus überhaupt niet snapt). Dat is echt een knap waardeloos criterium. :P
Ze hebben gewoon de systeemeisen van citrix.com gehaald :p

Blindstaren op kloksnelheid zonder een specifieke processor te benoemen als minimum bewijst al dat het inderdaad op een aardappel draait.

I reject your reality and substitute my own

Pagina: 1