Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke mediaplayer, voorkeur VLC vanuit Finder nrs toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• cavemanrikh
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 26-03 19:53
Mijn vraag
Ik gebruik vlc om oa mijn muziek af te spelen.
Alleen kan ik nrs toevoegen alleen doen vanuit vlc zelf en niet in finder en dan de rechtermuistoets te gebruiken en dat ik daar de optie krijg afspelen of invoegen in VLC.
Weet iemand of dit mogelijk is, of mogelijk een ander pakket gebruikt die dit wel kan.

Relevante software en hardware die ik gebruik
VLC

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alvast bedankt

Alle reacties

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

VLC voor muziek?

Waarom gebruik je de Music app niet?

Zelfs voor films ben ik van VLC al jaren geleden overgestapt naar IIna https://iina.io

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• kaassouffle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 12:38

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Wat voor bestanden wil je openen? Ik zie bij mp3's wel VLC tussen het 'Open met' menu staan.
En als je 'Open Met' > Andere.. en dan handmatig VLC kiest?

Als je in het vervolg alle bestanden van 1 type (bijv mp3) standaard wil openen met VLC kun je het volgende doen:

- Selecteer een MP3 bestand > rechtermuisknop 'toon info' > onder 'Open Met' kies je VLC en klik dan op 'Wijzig Alles'. Dan zou hij alle mp3's standaard emt VLC moeten openen als je er op dubbelklikt.

--

IINA heeft ook een 'music mode'. Is misschien het proberen waard.

[Voor 54% gewijzigd door kaassouffle op 24-01-2021 19:31]

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True