Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Spotify op google speaker

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• sem-357
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 00:18
Hallo

Ik heb een vraag over mijn google speaker, ik heb een lenovo smart clock en een google nest mini.
Nou wil ik spotify luister op deze speakers, bij de smart clock kan ik gewoon het nummer dat ik wil afspelen ik heb geen premium maar bij de google nest mini speelt hij gewoon iets heel anders af. Hoe kan dit ?

Alle reacties

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 22:51

DarkSide

theres no place like ::1

hoe bedoel je.
Als ik zeg "hey google" speel "naam van liedje/artiest/album"
Dan speelt hij gewoon het liedje.

Je kunt ook gewoon op de telefoon zoeken en dan je mini kiezen als speaker.

Soms is google niet goed in het verstaan of begrijpen wat je bedoeld.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Wat soms het geval wil zijn bij Spotify is dat hij per apparaat onthoudt wat 'ie aan het afspelen was. Het gewenste nummer opnieuw starten verhelpt dit probleem.

Scenario:

• Speel liedje A af op apparaat A
• Schakel apparaat A uit
• Speel liedje B af op apparaat B
• Schakel apparaat B uit
• Schakel apparaat A weer in
• Vraag apparaat A om liedje C af te spelen
• Apparaat A begint te spelen waar 'ie was, namelijk bij liedje A

Opnieuw C starten op apparaat A verhelpt dit dus.

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• sem-357
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 00:18
Ja als ik 'hey google' speel naam van liedje' dan doet hij dat op de smart clock wel . Als ik dat vraag aan de google mini dan zegt ie dat ie een lijst met die artiest speelt. Maar speelt dat iets heel anders

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True