Toon posts:

Autoreply in Whatsapp

Pagina: 1
Acties:

• Pabz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 23-08 09:48
Hey,

Ik ben aan het nadenken over een transitie naar Signal en wil dit voor mezelf zo makkelijk mogelijk maken. Een autoreply lijkt me hier de meest aangewezen optie voor, echter vroeg ik me af wat de beste methode is.

Op een iPhone heb je volgens mij de volgende 3 mogelijkheden:

- Jailbreak en dan speciale chatbots via Cydia laden (geen optie voor mij).
- Chatbot op een Node.js draaien via whatsappweb met het risico geschorst te worden (geen optie voor mij)
- Je account omzetten naar een businessaccount en dan autoreply.

Mis ik nog andere mogelijkheden? Iemand ervaring met optie 3?

Thanks!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 18:44
Pas je naam aan, bijvoorbeeld naar 'Pabz (Only on Signal)'.

[Voor 12% gewijzigd door Hahn op 24-01-2021 13:05]

The devil is in the details.

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Hahn schreef op zondag 24 januari 2021 @ 13:03:
Pas je naam aan, bijvoorbeeld naar 'Pabz (Only on Signal)'.
WhatsApp geeft namen uit lokale adresboeken prioriteit. De “naam” die je instelt zien mensen over ‘t algemeen dus enkel in groepen als ze jou niet in de contacten hebben. Je kan je info aanpassen, maar in de praktijk leest bijna niemand dat. :P

Business is een van de betere opties denk ik.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• Pabz
WhatsappHack schreef op zondag 24 januari 2021 @ 15:30:
[...]

WhatsApp geeft namen uit lokale adresboeken prioriteit. De “naam” die je instelt zien mensen over ‘t algemeen dus enkel in groepen als ze jou niet in de contacten hebben. Je kan je info aanpassen, maar in de praktijk leest bijna niemand dat. :P

Business is een van de betere opties denk ik.
Thanks, weet je toevallig of er nog aanvullende voorwaarden zijn waar je mee in zee moet gaan als je voor business kiest? Consumenten-rechten zijn namelijk vaak anders dan MKB-rechten.

• ex87
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 00:28
Ik heb m'n status geüpdatet (en krijg verassend veel vragen 'Wat is Signal?' via een berichtje). Mijn volgende stap is omzetten naar een business account en dan een auto reply.

🇺🇸 | California | Tesla M3 SR+

• Pabz
ex87 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 16:26:
Ik heb m'n status geüpdatet (en krijg verassend veel vragen 'Wat is Signal?' via een berichtje). Mijn volgende stap is omzetten naar een business account en dan een auto reply.
Heb sinds vandaag ook mijn status geüpdatet, maar nog geen vragen gehad ;)

• S-te-fan
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 06:50
Je hebt ook van die apps die automatisch reply sturen tijdens het autorijden. Kun je niet zoiets proberen en kijken of die enkel ingesteld wordt voor WhatsApp? Ervan uitgaande dat dat kan en dat je zelf het bericht kan schrijven.

Geen idee of dat handmatig op "in de auto" gezet moet worden ofniet. Wellicht het proberen waard.

[Voor 18% gewijzigd door S-te-fan op 25-01-2021 19:51]

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee