Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

pinnetje in slot zit los en steekt soms uit

Pagina: 1
Acties:

• gabberjoost
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 12-06 17:33
De laatste tijd kregen we de voordeur niet altijd open nadat we deze van het slot hadden gehaald. Na een aantal keer proberen lukte het altijd wel.
Nu kom ik erachter dat het pinnetje op onderstaande foto los zit en vrijelijk in- en uit kan schuiven (waarbij de deur dus geblokkeerd wordt wanneer deze is uitgeschoven).

Wat is het nut van dit pinnetje?
Moet ik het weer repareren of kan het ook slot ook prima zonder dit pinnetje? (de achterdeur van hetzelfde type lijkt de pinnetjes niet meer te hebben).

Ik heb het pinnetje er voorlopig maar uit gelaten, omdat ik ons niet wil buitensluiten.

• Illusion
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 01:19

Illusion

(the art of)

Dat lijkt mij een doorzaagbeveiliging:
Als je de schoot probeert door te zagen, dan rolt het pinnetje ipv dat de zaag erlangs schuurt.
Daardoor blijft de pin veel langer heel, en is doorzagen lastiger.

Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True