Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Vensters slepen in windows 10 pro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• _Vincent
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 07-04 00:11
Sinds dat ik Windows 10 Pro heb kan ik mijn vensters niet meer naar de zijkant slepen, zodat zij de helft van mijn scherm innemen.

Ik heb op verschillende plekken gezocht in de instellingen maar kan dit nergens vinden. Ook op het internet is het mij niet gelukt om een oplossing te vinden.

Weet iemand de locatie van deze instelling? Bij voorbaat dank.

Mijn Windows versie is 10 Pro

Beste antwoord (via _Vincent op 24-01-2021 13:28)

• efan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Instellingen - Systeem - Multitasking

Alle reacties

• pporrio
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23-06 13:49
Gewoon een venster naar de linker of rechter schermrand slepen (alsof je 'm buiten je scherm wilt slepen). Dan trekt Windows 10 een verticale lijn midden in het scherm.

Als je vervolgens de muisknop loslaat, verschijnt er een overzicht van je overige geopende vensters en kun je aanklikken welk venster de andere schermhelft moet vullen.

Mijn platencollectie

• Tens
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 11:24

Tens

functie elders

Win-toets plus pijltje rechts/links/omhoog/naar beneden?

Gezondheidsclaim in afwachting van Europese goedkeuring

• _Vincent
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 07-04 00:11
Ik heb al jaren windows gebruikt en snap dat het slepen naar de randen of het gebruiken van de pijltjes toetsen in combinatie met de windows toets het venster halveert naar her scherm.

Alleen gebeurd dit in beide gevallen niet, daarom vraag ik naar een mogelijkheid dat het ergens tussen de instellingen staat.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• efan
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Instellingen - Systeem - Multitasking

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True