Vensters slepen in windows 10 pro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Vincent
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-06-2024
Sinds dat ik Windows 10 Pro heb kan ik mijn vensters niet meer naar de zijkant slepen, zodat zij de helft van mijn scherm innemen.

Ik heb op verschillende plekken gezocht in de instellingen maar kan dit nergens vinden. Ook op het internet is het mij niet gelukt om een oplossing te vinden.

Weet iemand de locatie van deze instelling? Bij voorbaat dank.

Mijn Windows versie is 10 Pro

Beste antwoord (via _Vincent op 24-01-2021 13:28)

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Instellingen - Systeem - Multitasking

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pporrio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:42
Gewoon een venster naar de linker of rechter schermrand slepen (alsof je 'm buiten je scherm wilt slepen). Dan trekt Windows 10 een verticale lijn midden in het scherm.

Als je vervolgens de muisknop loslaat, verschijnt er een overzicht van je overige geopende vensters en kun je aanklikken welk venster de andere schermhelft moet vullen.

Mijn platencollectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:06
Win-toets plus pijltje rechts/links/omhoog/naar beneden?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Vincent
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-06-2024
Ik heb al jaren windows gebruikt en snap dat het slepen naar de randen of het gebruiken van de pijltjes toetsen in combinatie met de windows toets het venster halveert naar her scherm.

Alleen gebeurd dit in beide gevallen niet, daarom vraag ik naar een mogelijkheid dat het ergens tussen de instellingen staat.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Instellingen - Systeem - Multitasking