Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Een ervaren wordpress gezocht.

Pagina: 1
Acties:
  • 304 views

Vraag

• mem0z
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12-06 05:52
Beste tweakers,

Ik hoop dat dit de juiste plek is om dit te posten:).

Wij hebben momenteel een goed werkende website met wordpress.

Alleen wil ik de categorie van de producten en prijzen met drop-down menus maken, en daar ben ik niet zo goed in

Ik wil graag met iemand bepaalde gedeeltes aanpassen. Voordat we dat gaan starten wil ik met de gene de kosten en de benodigdheden bespreken. Ik heb al een voorbeeld hoe ik het wil hebben.

Lijkt dit je wat, en wil je wat extras verdienen hoor ik graag van je.

Alle reacties

• HenkEisjedies
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 20:44
Kun je beter V&A voor gebruiken.

https://tweakers.net/webdevelopment/aanbod/

Dat gezegd hebbende, het klinkt redelijk simpel wat je wil. Stuur me een PM met wat meer uitleg en misschien kan ik dit in het weekend ff voor je regelen.

• .oisyn
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 17-06 15:42

.oisyn

Moderator Devschuur® / Cryptocurrencies

Demotivational Speaker

Hier is V&A dus voor, werving is op het forum iet toegestaan.

You see, killbots have a preset kill limit. Knowing their weakness, I sent wave after wave of my own men at them until they reached their limit and shut down. Kif, show them the medal I won.

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22:41

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Werving en selectie, daar hebben we https://tweakers.net/carriere/ voor.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True