Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Switches: PoE-IN filter?

Pagina: 1
Acties:

• willem7q
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online
Ik zoek een netwerkswitch die gevoed kan worden via PoE: PoE-IN dus. In de Pricewatch filters wordt momenteel niet het onderscheid gemaakt tussen PoE-IN en PoE-OUT. Zou het mogelijk zijn om dit onderscheid toe te voegen?

• Glaanie
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 17:02

Glaanie

Medewerker Product Content

All your content belong to us

@willem7q Je treft het, we hebben nog een hele stapel netwerk switches in onze takenlijst staan, klaar om na controle live te zetten. Ik wilde daar deze week mee beginnen en dan zal ik ook kijken naar de voeding. Ik zat zelf te denken aan een multiple choice tussen PoE, PoE+, USB en netvoeding (via een stroomadapter, al dan niet ingebouwd). Volgens mij zijn dat ze wel voor een switch.

Ik zal ook kijken of ik een aantal van de bestaande switches met iets van PoE kan nalopen en het daar toevoegen.

• willem7q
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online
Prachtig!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True