Hallo...,
Ik ben op zoek naar een behuizing voor de Samsung 870 QVO 8Tb drive. Het valt me op dat sommige merken een capaciteit opgeven, bijv. Ugreen (die voor één behuizing zelfs 6Tb maar ook 10Tb max. opgeeft, zie prints) terwijl anderen dat niet doen bijv. Sharkoon. Mijn vragen zijn: hoe belangrijk zijn deze capaciteits opgaves en bestaan er al behuizingen met USB-C connectie voor 8Tb SSD's? Advies? Ervaring?:strip_exif()/f/image/nsxDUgiQLv6UUdoKO5Ta6FNs.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FlBSYujjkeNTZirTWMX0NKpd.jpg?f=user_large)
Groeten, Bert Dijkstra.
Ik ben op zoek naar een behuizing voor de Samsung 870 QVO 8Tb drive. Het valt me op dat sommige merken een capaciteit opgeven, bijv. Ugreen (die voor één behuizing zelfs 6Tb maar ook 10Tb max. opgeeft, zie prints) terwijl anderen dat niet doen bijv. Sharkoon. Mijn vragen zijn: hoe belangrijk zijn deze capaciteits opgaves en bestaan er al behuizingen met USB-C connectie voor 8Tb SSD's? Advies? Ervaring?
:strip_exif()/f/image/nsxDUgiQLv6UUdoKO5Ta6FNs.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FlBSYujjkeNTZirTWMX0NKpd.jpg?f=user_large)
Groeten, Bert Dijkstra.