Vraag

• dkstr
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-11 19:57
Hallo...,

Ik ben op zoek naar een behuizing voor de Samsung 870 QVO 8Tb drive. Het valt me op dat sommige merken een capaciteit opgeven, bijv. Ugreen (die voor één behuizing zelfs 6Tb maar ook 10Tb max. opgeeft, zie prints) terwijl anderen dat niet doen bijv. Sharkoon. Mijn vragen zijn: hoe belangrijk zijn deze capaciteits opgaves en bestaan er al behuizingen met USB-C connectie voor 8Tb SSD's? Advies? Ervaring?

Groeten, Bert Dijkstra.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arrie88
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-11 00:39
Ik ben naar eenzelfde behuizing opzoek, heb je al een goed werkende behuizing gevonden ondertussen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Ik gebruik deze: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o01_s00?ie=UTF8&psc=1 met een Samsung 8 TB QVO SSD.
Het wordt verder herkend, maar ik ben er toch niet zo tevreden over.
Als je het aansluit dan gaat het 4 van de 5x meteen aan, maar soms duurt het ± 5 - 6 sec. voordat het lampje gaat branden.
Uiteindelijk gaat het wel aan, maar je moet alleen wat langer wachten.
Gebeurt zowel op meerdere PC's als op meerdere PS4 Pro's, dus ligt aan de behuizing.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:02
Volgens mij maakt het niet uit of er nou op papier 4, 8 of 20TB wordt ondersteund, als een bepaalde waarde wordt ondersteund doet de rest het ook. Vroeger zat je met bepaalde groottes dat boven een bepaalde waarde niet werd herkent vanwege lba, fat en 32 bit restricties etc. Ugreen maakt goede kwaliteitsproducten trouwens, wel fan van het bedrijf. Transcend is dan weer een beetje 'soso' qua kwaliteit evenals Sharkoon, dus daar kijk ik niet van op.

[Voor 11% gewijzigd door ToFast op 23-05-2021 11:46]

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee