Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Onsmakelijke reactie

Pagina: 1
Acties:

• The Third Man
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16-06 11:41

The Third Man

The Third Jellyfish

Topicstarter
z1rconium in 'downloads: Brave 1.19.86' reageert onder de gordel op een inhoudelijk prima reactie

Specs - current quote: "Happiness Only Real When Shared"

• wildhagen
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online

wildhagen

FP ProMod

Blablabla

Je link werkt niet. Ik denk dat je z1rconium in 'downloads: Brave 1.19.86' bedoelt?

Die staat al op -1 en terecht uiteraard :)

Virussen? Scan ze hier!

• The Third Man
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 16-06 11:41

The Third Man

The Third Jellyfish

Topicstarter
Oeps ja, ik had de fragment niet mee gekopieerd. Maar ik vond 'm dermate ongewenst dat ik 'm wilde melden, wat mij betreft mag zoiets iets wel met een modactie bestraft worden.

Specs - current quote: "Happiness Only Real When Shared"

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True