-= Grote ADSL Anti-Knijp Topic =-

Pagina: 1
Acties:

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:03

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
Jongens zou het misschien een idee zijn om met ze alle de KPN te mailen met het verzoek om de cap die momenteel op alle adsl lijnen zit af te schaffen ?

Als we dit massaal doen willen ze misschien nog wel eens gaan nadenken ergens over dus bundelen die krachten en mailtjes sturen naar :

info@mxstream.nl

Let te mails rain to KPN !

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

hmmz misschien kun je dit beter in de hk openen hoort hier toch niet echt thuis..

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:53

Tourniquet

Hiya, fellas!

hoeveel zou je daarvoor willen betalen dan?? Ik vind wel dat de upload van Mxstream Basic naar 128 kbit moet. 512/128 is veel logischer dan 512/64....

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
Op dinsdag 14 augustus 2001 01:31 schreef Tourniquet het volgende:
hoeveel zou je daarvoor willen betalen dan?? Ik vind wel dat de upload van Mxstream Basic naar 128 kbit moet. 512/128 is veel logischer dan 512/64....
Tuurlijk zou ik daar meer voor willen betalen maar als hun met deze snelheden bijna een meijer extra uit je zak kloppen (plus abbo) voor maar 50 kbps extra is het belachelijk, maar als hun een lijnsnelheid van minimaal 5 mbps constant geven voor 250,- zou dat een uitkomst zijn voor veel mensen die bereid zijn dit te betalen en ik denk dat veel mensen dat best willen doen voor zo'n snelheid.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik heb 1024/256 en 1024/1024 zou ook wel leuk zijn :P Maar KPN knijpt adsl af om zogenaamde 'stabiliteit' te krijgen :(
Ik steun iig de actie :Y)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
mooi hoe meer zielen hoe meer vreugd !

Verwijderd

dat is dus totale bullsh*t.

voor die prijs (175) hoor je gewoon meer te krijgen..KPN is gewoon greedy , hebberig en krenterig :(

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
Op dinsdag 14 augustus 2001 04:15 schreef RastaMan het volgende:
dat is dus totale bullsh*t.

voor die prijs (175) hoor je gewoon meer te krijgen..KPN is gewoon greedy , hebberig en krenterig :(
Ik zou zeggen mail help mee der wat aan te doen >:)

• ubermaestro
Kunnen we niet allemaal een standaard mail maken en die met ze allen versturen :?

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
Op dinsdag 14 augustus 2001 05:21 schreef ubermaestro het volgende:
Kunnen we niet allemaal een standaard mail maken en die met ze allen versturen :?
Via een php mail form ofzo ? dat je alleen de afzender hoeft in te vullen and that's it ?

• Ramon
  • Laatst online: 23:53
haha :)

ben ik dan de enige die tevreden is met MXstream? Lijkt er wel op.

Als je zo nodig iets snellers wilt, dan ga je toch naar een van die andere ADSL-aanbieders?

Ik denk echt niet dat KPN naar ons - een stelletje tweakers notabene - gaat luisteren en de snelheid omhooggooien.

Maar als je denkt dat ze dat wel zullen doen, moet je het vooral proberen.

PS; Als je het via een php mailform doet, is het 'from'field altijd hetzelfde geloof ik, en dat wordt dan als spam gezien.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

En je kan nog altijd kiezen voor de 1024/256 kbps versie kiezen, voor MAAR f 175,00 per maand :)

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:00

MAZZA

Barbie is er weer!

Op dinsdag 14 augustus 2001 07:28 schreef Tampie2000 het volgende:
Als je zo nodig iets snellers wilt, dan ga je toch naar een van die andere ADSL-aanbieders?
Jah die is er dus niet. En naar wat ik ervan begreep is de enige kleine concurent nu ook alweer via een slim beleid aan het uitsterven.

Maargoed ik verwacht binnen 3 weken een ADSL abo van diezelfde KPN en ik wacht het allemaal maar eens af. Kan nooit veel slechter zijn dan mijn huidige Casema abo :)

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 19:40

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Dit bericht had ik al bij het tweak draadje geplaatst maar dat was toch ot.
Dan even maar hier herhalen.

Bij Planet kost:

Het type ---------- Planet ----- deel KPN
ADSL Advanced --- NLG 175 ---- NLG 65
ADSL Comfort ----- NLG 99 ----- NLG 50

Nu er geen 4 IP nummers meer uitgegeven worden zou het ADSL Advanced alleen nog
NLG 15, KNP verschil, duurder mogen zijn.

Dat zou te doen zijn voor hogere snelheid.
Ja toch :?

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

• Ramon
Op dinsdag 14 augustus 2001 09:32 schreef KroontjesPen het volgende:
Dit bericht had ik al bij het tweak draadje geplaatst maar dat was toch ot.
Dan even maar hier herhalen.

Bij Planet kost:

Het type ---------- Planet ----- deel KPN
ADSL Advanced --- NLG 175 ---- NLG 65
ADSL Comfort ----- NLG 99 ----- NLG 50

Nu er geen 4 IP nummers meer uitgegeven worden zou het ADSL Advanced alleen nog
NLG 15, KNP verschil, duurder mogen zijn.

Dat zou te doen zijn voor hogere snelheid.
Ja toch :?
hee flip... denk je dat wij niet weten hoeveel MXstream kost ofzo?
1 keer een bericht plaatsen is wel genoeg hoor...

• KroontjesPen

KroontjesPen

Op dinsdag 14 augustus 2001 09:34 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

hee flip... denk je dat wij niet weten hoeveel MXstream kost ofzo?
1 keer een bericht plaatsen is wel genoeg hoor...
Gezien eerdere berichten niet helemaal.
Het grote prijsverschil zit niet bij KPN maar bij Planet. Hoewel ze 'familie' van elkaar zijn zal KPN je door verwijzen naar Planet.
Dit bericht was elders OT daardoor kon er niet meer op gereageerd worden.

Stem blanco!

• Ramon
Op dinsdag 14 augustus 2001 09:49 schreef KroontjesPen het volgende:

[..]

Gezien eerdere berichten niet helemaal.
Het grote prijsverschil zit niet bij KPN maar bij Planet. Hoewel ze 'familie' van elkaar zijn zal KPN je door verwijzen naar Planet.
Dit bericht was elders OT daardoor kon er niet meer op gereageerd worden.
ehm
dus jij denkt dat wij hier over ADSL zitten te lullen zonder ook maar EEN keer in de boekjes te hebben gekeken? |:(

• Thierry
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-07-2021
ik betaal nu fl 165 gulden voor
1024/256
ik zou best 200 piek willen betalen
voor 2048/512
als kpn dat niet doet dan ga ik kijken of ik
onder mijn contract uit kan komen en dan
ga ik naar www.luna.nl
en vraag daar 2048/512 aan voor minder
dan 200 piek per maand :D

• KroontjesPen

KroontjesPen

Het was niet de bedoeling om iemand aan te vallen of zo. :? Alleen om een aktie die ik van harte ondersteun goed te laten slagen. Verschillen in prijs tussen de hoge en lage adsl snelheid van ander ISP zijn mij niet bekend. Als het KPN aandeel daar hetzelfde is weten we zeker waarop we deze aktie moeten richten.

Stem blanco!

• Arthur
  • Laatst online: 15-08 15:21
Op dinsdag 14 augustus 2001 10:27 schreef KroontjesPen het volgende:
Het was niet de bedoeling om iemand aan te vallen of zo. :? Alleen om een aktie die ik van harte ondersteun goed te laten slagen.
Je hebt helemaal gelijk hoor, iedereen roept hier over mails naar KPN en 'KPN is greedy' terwijl het verschil bij het KPN-deel maar 15 piek is. Waarom Tampie2000 op een (zeker voor minder-ingewijden) nuttige post zo geïrriteerd reageert is mij ook niet helemaal duidelijk.

Los daarvan denk ik dat dit best een nutteloze actie is eigenlijk. KPN zal zich eerst willen richten om een zo groot mogelijke dekking te hebben, en zal dáár in willen investeren. Níet in het upgraden van hun machines zodat de bestaande klanten (die vaak toch geen of een beroerd alternatief hebben) een hogere snelheid te bieden (de bottleneck ligt hem in het KPN-gedeelte van het MxStream netwerk). Zo zou ik het tenminste doen, en ik ben er vrij zeker van dat KPN er ook zo over denkt

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Het is wel leuk hoor een hoge upload...maar het is financieel niet mogelijk voor KPN, ik heb iemand gesproken en die zei dat het nu al zeer goedkoop was en dat het gewoon niet haalbaar is om de snelheid omhoog te gooien. Dan zouden ze nog minder winst gaan maken en helemaal falliet gaan. Ik vind niet dat jullie moeten zeuren en gewoon afwachten want ze doen heus wel een keer de snelheid omhoog. Denk nou niet dat ze door een paar mailtjes in ene de upload omhoog gaan doen. Think real dudes...

Verwijderd

Ik wil dit ook voor sjello! Die kabelmodempies (com21) hebben specs tot en met 30 mbit!

Dan moeten ze overal in de wijkcentrales de coax gaan switchen dmv een coax naar utp en zo op de switch en zo het glas netwerk op! Dan kunnen we hard surfen daar word je eng van! :)

• maartena
  • Laatst online: 08-09-2025
Ach het zijn niet alleen de Nederlanders die het doen, het gebeurd overal. British Telecom doet het ,Deutsche Telecom doet het, Belgacom doet het.... dus ik snap niet waar julie je zo druk over maken.

Trouwens, ik ben momenteel bezig met een visum/greencard voor de USA (mijn vrouw is amerikaanse) en waar wij gaan wonen kunnen we de volgende DSL's krijgen.... ook geknepen dus:

Bronze Plus 768 Kbps/128 Kbps* $49.95
Enhanced Bronze 1.5m/128 Kbps $59.95
Silver 384 Kbps/384 Kbps $69.95
Silver Plus 1.5m/384 Kbps $79.95

Prijzen zijn eigenlijk vergelijkbaar met hier... Er zijn diverse andere aanbieders verkrijgbaar. Ook kan ik een kabelmodem nemen met 3 Mbit/s down en 128 kbit/s up voor $39,-

Er zijn trouwens nog een paar andere telco's die DSL bieden, maar de snelheden en prijzen zijn vergelijkbaar met die van Verizon, boven genoemd.

Ik weet verder ook niet wat je met een anti-knijp topic wil bereiken, er zijn maar heel weinig providers in binnen en buitenland die ADSL op hoge snelheden aanbieden. En tja.... Cistron heeft niet zoveel financiele toekomst meer.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
Op dinsdag 14 augustus 2001 12:50 schreef ---X2--- het volgende:
Het is wel leuk hoor een hoge upload...maar het is financieel niet mogelijk voor KPN, ik heb iemand gesproken en die zei dat het nu al zeer goedkoop was en dat het gewoon niet haalbaar is om de snelheid omhoog te gooien. Dan zouden ze nog minder winst gaan maken en helemaal falliet gaan. Ik vind niet dat jullie moeten zeuren en gewoon afwachten want ze doen heus wel een keer de snelheid omhoog. Denk nou niet dat ze door een paar mailtjes in ene de upload omhoog gaan doen. Think real dudes...
Okay als het finacieel niet haalbaar is voor kpn waarom kunnen bedrijven dan een 8mbps lijn aanvragen ADSL ! als het nie haal baar is dan zou dat ook nie kunnen, bovendien heb ik de technische dienst van planet gesproken zo mogen niet harder aan bieden van kpn, waarom omdat het anders een monopolie positie gaat krijgen op de markt (wat het nu trouwens ook al heeft).

Als kpn nu uncapped adsl gaat aan bieden zijn ze zeg maar gerust de enige die het kunnen aanbieden en kunnen garanderen, daarom willen ze op dit moment nog geen adsl uncapped aanbieden omdat ze bang zijn voor een mogelijke monopoly positie !

Verwijderd

Is er iemand die het prijsverschil in de provider prijs kan beschrijven(oorzaak).
Dus niet 55/65 mxstream, maar 45/110 voor planet en soortgenoten.

Ik Zie inderdaad niet in waarom de provider in verhouding veel meer dan KPN zou krijgen als ik mijn snelheid verdubbel. Ik maak toch gebruik van het netwerk van KPN.
Of moet Planet misschien een Nieuwe glasvezel neer leggen als er meer Fast/advanced abbonnee's komen.

Logica zegt mij eigenlijk dat die servers van Planet in een Centrale van KPN het beste af zouden zijn.

wie weet hier mee van

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik vindt dat KPN eerst maar eens moet gaan werken aan landelijke dekking, voordat ze overgaan tot bredere banden (kan je dat zo zeggen?)

Mother, will they like this song?

• ubermaestro
Op dinsdag 14 augustus 2001 05:30 schreef ShadowBumble het volgende:

[..]

Via een php mail form ofzo ? dat je alleen de afzender hoeft in te vullen and that's it ?
Ja, dat bedoel ik, ik ben lui :z

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
Op woensdag 15 augustus 2001 02:57 schreef ubermaestro het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik, ik ben lui :z
Lol me too zal wel eens kijken iedereen die mee wil helpen mag hoor >:)

Pagina: 1