Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

HDMI via USB-C werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Jaroki
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 13-04 21:56
Beste Tweakers,

Paar dagen geleden heb ik een Lention D55 dock aangeschaft om hem te gebruiken met mijn Microsoft Surface Pro 7. Het idee was dus de Surface Pro met het gemak van 1 kabel een ''desktop'' te maken.

De dock ondersteunt meerdere USB3.0 poorten, HDMI, Audio, Ethernet, VGA, en SD kaarten.
Ook is er een Power delivery poort waarop 65W word geleverd
Alle poorten werken zoals het hoort behalve de HDMI poort.

De Surface Pro herkent de HDMI poort niet. Er verschijnt geen tweede display via de display settings.
Het volgende heb ik geprobeerd:

- Force Display detection
- USB driver update
- Surface pro driver updates
- Omdraaien van kabels
- Andere poort op scherm geprobeerd
- Ander laptop geprobeerd
Het is een werklaptop maar met de laptop werkt alles wel hoe het hoort. Ook HDMI.

Nu kan dit dus 2 dingen betekenen;
- Surface Pro 7 ondersteunt dit type dock niet
- Een andere instelling is niet correct waardoor niet alle functies worden genuttigd.

Heeft iemand hier ook problemen mee gehad of zijn er instellingen die ik kan verander die ik over het hoofd ben gezien?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True