He, er is hier een geforce fanclub, word het ook niet eens tijd om een Kyro fanclub te starten
Kyro kan wel wat meer fans gebruiken. Geforce fans zijn er wel genoeg... PowerVR strikes back!
Strikes back met wat dan ... fan club voor je videokaart gaat wel een beetje ver niet
.
met de Kyro natuurlijk woehaa 100fps in CS met FSAA aan, probeer dat maar es met een Geforce!
Lukt me vast wel .. ik het alleen geen CS (jammer genoeg)
.
hmmm ik krijg ook een KYROII, alleen wordt ik niet geflest...terwijl jullie 325 betalen doe ik het voor 259..
Weliswaar van het merk Club3D
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
met gemak joh op 1024x768Op dinsdag 14 augustus 2001 01:09 schreef Un4GiveN het volgende:
met de Kyro natuurlijk woehaa 100fps in CS met FSAA aan, probeer dat maar es met een Geforce!
word dit weer een flamewar
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Ik zag die Club3D prijzen die je gepost hebt ja .. echt heel erg goedkoop zeg! Ik ken nog wel iemand die aan een upgrade toe is .. maar ik wacht eerst ff de reviews afOp dinsdag 14 augustus 2001 01:10 schreef MGSNK het volgende:
hmmm ik ag ook voor een KYROII, alleen wordt ik niet geflest...terwijl jullie 325 betaeln doe ik het voor 259..Weliswaar van het merk Club3D
Nou weet je wat Bomberman, ik wil dat ding wel ff reviewen, als jij ff voor mij regelt dat ik hem kan posten op tweakers.net ofzo. Ik moet natuurlijk ook vergelijkend materiaal hebben...
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Dus iedereen die ergens veel voor betaalt omdat hij het graag(snel) wil hebben word geflestOp dinsdag 14 augustus 2001 01:10 schreef MGSNK het volgende:
hmmm ik ag ook voor een KYROII, alleen wordt ik niet geflest...terwijl jullie 325 betaeln doe ik het voor 259..Weliswaar van het merk Club3D
Ik heb hem 2 maanden geleden voor 395 gekocht. Ik vind het niet erg want dat weet je gewoon als je computer onderdelen koopt
En hij loopt als een tierelier
nee joh, ik loopt alleen ff mensen op te fokken
nooit geprobeerd vond 1024 met fsaa aan altijd wel mooi genoeg.Op dinsdag 14 augustus 2001 01:14 schreef Un4GiveN het volgende:
ikke op 1280x960
toch maar s proberen, al was t alleen maar om te pesten
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Jongens hoe loopt max payne bij jullie?? als dat niet lekker loopt koop ik wel een radeon.
heb em nog niet, maar heb gelezen dat ie prima draait op Kyro2
waar heb je dat gelezen?
weet ik veel, een van de kyro sites ofzow, check www.powervr.com en dan links
Sorry, daar kan ik niet voor zorgen, ik heb hier nul te zeggenOp dinsdag 14 augustus 2001 01:16 schreef MGSNK het volgende:
Nou weet je wat Bomberman, ik wil dat ding wel ff reviewen, als jij ff voor mij regelt dat ik hem kan posten op tweakers.net ofzo. Ik moet natuurlijk ook vergelijkend materiaal hebben...
Argh! jij met je GF3! das geen match he, een kyro is meer een match voor GF2GTS
wat voor computer heb je????, als je ook een p3 hebt kunnen we het op dezelfde kloksnelhedi laten draaien en met zelfde hoeveelheid ram, ofzo, IIG ik ga het over 2 dagen ofzo doen, als ik hem binnen denk te hebben.
klik op zijn onderschrift, die gast heeft een athlon 1000, zoiets als mij....
Btw heb je hem niet o/ced?
Btw heb je hem niet o/ced?
nou, dan ONDERKLOKT ie hem maar naar 750, aangezien mijn pc op 800 loopt.
haha, dan doe je iets verkeerd 
had eerst ook zon probleem, 15 frames als ik een flashlight of nightvision aandeed. maar met nieuwe drivers draait ie weer op full speed.
had eerst ook zon probleem, 15 frames als ik een flashlight of nightvision aandeed. maar met nieuwe drivers draait ie weer op full speed.
Vind je dat rulenOp dinsdag 14 augustus 2001 01:47 schreef tva_goku het volgende:
KYRO2 RULEZ!!!!!!
Cs, 1280x968 en dan 99.9 fps
alleen met rook dropt hij naar de 30
Bij mij loopt hij ook met 1280*960 constant 99.9 fps. En als er 2 rook granaten zijn dan valt hij terug naar 60 fps. Nog steeds meer dan genoeg. En dat is met antisotrpohic filtering en 2x FSAA.
ehm... ik heb helemaal geen last van framedrop bij smokegrenades
1280x960
FSAA 4x, hey sick_nick jij komt wel vaker op strikerz.net server ofnie?
Geen framedrops ???Op dinsdag 14 augustus 2001 01:59 schreef Un4GiveN het volgende:
ehm... ik heb helemaal geen last van framedrop bij smokegrenades1280x960
Vandaar dat je altijd op het juiste moment om het hoekje komt springen, je hebt gewoon een cheat dat smoke grenades niet werken
En ja, ik kom er wel vaker ja.
[-=E.H=-]Sick Nick met als meest gebruikte zinnetje "Fear My MP5 Skillz !!!"
verdomme, ik haal maar 35 fps in 1280x960 met 2xfsaa....Op dinsdag 14 augustus 2001 01:09 schreef Un4GiveN het volgende:
maar goed dat haal ik ook in de allerlaagste settings....
AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB
Ben nu net ook een trotse bezitter van een heuze Kyro II, alleen de installatie liep ontzettend brak. De Temple demo deed het zelfs niet
Maaja, na een goeie format beurt draait alles super flex, beter dan max payne op je 3dfx'je met 16 mb
MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional
wie is beter in MAX PAYNE, de KYROII of de Radeon, ik gok perooonlijk op de Radeon...
Pagina: 1