Hi allemaal,
Vandaag heb ik een nieuwe PC gebouwd, n.a.v. een eerder topic waarin ik vroeg om aankoopadvies voor een gamePC: link
De pc is nu zoals hieronder. Mijn nieuwe videokaart is nog niet binnen, vandaar dat ik de radeon 7850 gebruik.
:strip_exif()/f/image/vjqAUikNC2LBUgGTXNh0WtOc.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag alles inelkaar gezet, de PC gaat aan, de fans draaien maar ik krijg geen beeld. De dingen die ik heb geprobeerd (zonder resultaat):
- DVI aansluiting monitor
- HDMI aansluiting monitor op zowel moederboard en videokaart
- Geheugen zoals aangeraden in slots 2 en 4
- Oude SSD aangesloten, ipv de nieuwe
Wat ik nog bedacht is dat er linksboven op de afbeelding niks is aangesloten, maar ik heb geen 4 pins aansluiting?
Hebben jullie nog tips? Ik hoop het wel aangezien dit toch weer even een uithave was, en ik nu niks met de PC kan. Alvast bedankt!
Vandaag heb ik een nieuwe PC gebouwd, n.a.v. een eerder topic waarin ik vroeg om aankoopadvies voor een gamePC: link
De pc is nu zoals hieronder. Mijn nieuwe videokaart is nog niet binnen, vandaar dat ik de radeon 7850 gebruik.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 149,25 | € 149,25 |
1 | Moederborden | Gigabyte Z490M Gaming X | € 127,90 | € 127,90 |
1 | Videokaarten | Club 3d RoyalKing 7850 | ||
1 | Behuizingen | Cooler Master NR400 (without ODD) | € 60,- | € 60,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock Slim | € 24,10 | € 24,10 |
1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX432C16FB3K2/16 | € 67,97 | € 67,97 |
1 | Voedingen | Corsair TX550M | € 70,90 | € 70,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 57,- | € 57,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.016,32 |
:strip_exif()/f/image/vjqAUikNC2LBUgGTXNh0WtOc.jpg?f=fotoalbum_large)
Vandaag alles inelkaar gezet, de PC gaat aan, de fans draaien maar ik krijg geen beeld. De dingen die ik heb geprobeerd (zonder resultaat):
- DVI aansluiting monitor
- HDMI aansluiting monitor op zowel moederboard en videokaart
- Geheugen zoals aangeraden in slots 2 en 4
- Oude SSD aangesloten, ipv de nieuwe
Wat ik nog bedacht is dat er linksboven op de afbeelding niks is aangesloten, maar ik heb geen 4 pins aansluiting?
Hebben jullie nog tips? Ik hoop het wel aangezien dit toch weer even een uithave was, en ik nu niks met de PC kan. Alvast bedankt!
[ Voor 6% gewijzigd door De Koempert op 23-01-2021 17:41 ]