Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrie Tempel
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-01-2021
Hallo,

Mijn zoontje van 7 heeft hoogst waarschijnlijk een vergrendelingscode ingesteld op mijn mobiele telefoon, ik had er geen code op zitten. Nu dus wel en ik weet die code niet.

Nu is hij vergeten wat hij heeft ingedrukt, en kom ik nu niet meer in mijn mobiel.. Is er een manier dat ik weer in mijn mobiel kan komen ZONDER alles kwijt te raken?

Met vriendelijke groet,

Adrie

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-02 07:14
jou zou kunnen kijken of hij gekoppeld is met google, ik meen mij te herinneren dat je via android de toeganscode(vergendelscherm) kan veranderen.

thurantjee#2531 GoT clan member

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Kan je niet gewoon ontgrendelen met je Google account als je het max aantal pogingen hebt overschreven?

Vast wel ergens in de support van Android te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
TripleQ schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 16:03:
Kan je niet gewoon ontgrendelen met je Google account als je het max aantal pogingen hebt overschreven?

Vast wel ergens in de support van Android te vinden
dit is niet meer mogelijk, jaartje geleden gesloopt door google omdat daar misbruik van werd gemaakt.
je kan wel nog een dump (takeout) krijgen van google van de meeste zaken (contacts, app instellingen) en evt. nog iets zichtbaar als usb debugging aanstond bij de dev opties. maar zonder code ga je er niet meer inkomen. factory reset is de enige manier.
(zonder grote sneer-lading: backup backup backup...)

verder is men hier terughoudend met zulke hulp, voor hetzelfde geld zit je een gestolen telefoon te ontgrendelen met onze hulp.

[ Voor 8% gewijzigd door dyrc op 23-01-2021 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Exact om de reden die @dyrc noemt gaat dit topic dicht. Omzeilen van beveiligingen worden niet op het Tweakers forum besproken

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Dit topic is gesloten.