Na een aantal x VR simracing gedaan te hebben wil ik een eigen simulator hebben, Ik heb al een hoop bij elkaar gezocht wat ik zou willen hebben. Het is mn bedoeling voornamelijk VR te spelen of op een +- 50 inch tv. Ik twijfel nog of ik voor een oculus of een htc vive pro zal gaan.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een pc samenstellen die geschikt is voor simracen in VR voor de volgende spellen;
Iracing, Assetto Corsa, rfactor2
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1200/1300 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb werkelijk geen flauw idee, iniedergeval een goede videokaart. Ik ben niet zo in de computers thuis vandaar dat ik hoop hier wat meer informatie te kunnen krijgen over waar ik op moet letten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral goed kwaliteit kwa beeld
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie me meer informatie kunnen geven over wat zeker belangrijk is om te hebben voor een pc met wat ik ermee wil gaan doen en eventuele samenstelling van pcs die rond mn prijsklasse liggen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag een pc samenstellen die geschikt is voor simracen in VR voor de volgende spellen;
Iracing, Assetto Corsa, rfactor2
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1200/1300 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb werkelijk geen flauw idee, iniedergeval een goede videokaart. Ik ben niet zo in de computers thuis vandaar dat ik hoop hier wat meer informatie te kunnen krijgen over waar ik op moet letten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Vooral goed kwaliteit kwa beeld
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie me meer informatie kunnen geven over wat zeker belangrijk is om te hebben voor een pc met wat ik ermee wil gaan doen en eventuele samenstelling van pcs die rond mn prijsklasse liggen.