Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Thuiswerk systeem. Simpele video- en foto bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max rond de 550 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mogelijk gaat de PC later ook nog gebruikt worden om wat mee te gamen, maar initieel zal er nog geen videokaart aangeschaft worden. Maar ik wil dus wel de mogelijkheid hebben om er later een budget-midrange GPU bij te plaatsen. Vandaar ook de vrij ruime voeding van 550W.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Thuiswerk systeem. Simpele video- en foto bewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max rond de 550 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mogelijk gaat de PC later ook nog gebruikt worden om wat mee te gamen, maar initieel zal er nog geen videokaart aangeschaft worden. Maar ik wil dus wel de mogelijkheid hebben om er later een budget-midrange GPU bij te plaatsen. Vandaar ook de vrij ruime voeding van 550W.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
- Is deze voeding voldoende met de gedachte dat er waarschijnlijk nog een GPU bij komt? En kan het misschien beter/goedkoper?
- Is er ergens nog een zinvolle besparing mogelijk?
- Wat betreft de CPU: Is deze krachtig genoeg voor het beoogde gebruik? Of is het beter om voor net iets beters te gaan voor een paar tientjes extra? Ik zat ook nog naar een Ryzen CPU te kijken, maar ik heb daar geen goede opties gevonden die ook een geïntegreerde video chip hebben.
- Zijn er nog overige opmerkingen of dingen waar ik rekening mee moet houden?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Moederborden | MSI B460M-A PRO | € 75,30 | € 75,30 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock Slim | € 24,10 | € 24,10 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX426C13PB3K2/16 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX550M | € 71,75 | € 71,75 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 59,90 | € 59,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 539,85 | ||