Toon posts:

Enlight Case modding !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi Tweakers,

Ik heb een Enlight kast en ben bezig met het modden hier van.
Nu heb ik al op meerdere paginas gekeken maar nergens vind ik een mod van hetzelfde model als de mijne ??

Wie heeft een Enlight kast
en heeft een paar fotos ??

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:02
Kijk hier

Onderste 2 cases zijn Enlight cases, kweenie welk model jij hebt dus mischien een idee om dat er ook ff bij te zetten.

There is no magic.

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:33
Ik heb ook een enlight. Perfecte kastjes, heel handig. Zien er alleen wat gewoontjes uit. Maar ja kon niet kiezen.

Ik zal ff kijken of ik wat pics heb...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• EsCo
Ik heb de Enlight 7653A

Hier de pic van het origineel:

Afbeeldingslocatie: http://www.langforum.f2s.com/Enlight7653A.gif

Ik heb hem nu antraciet gespoten een kleine neon stick bovenop een 80 mm fanduct vooronder en er komt nog meer aan...

Verwijderd

Topicstarter
Thx *D to all !

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 01:18 schreef Escobar het volgende:
Ik heb de Enlight 7653A

Hier de pic van het origineel:

[afbeelding]

Ik heb hem nu antraciet gespoten een kleine neon stick bovenop een 80 mm fanduct vooronder en er komt nog meer aan...
Foto?

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 13:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

hhm het leuke van case modding was toch: "Het aanpassen van je kast naar eigen smaak zodat hij zo origineel mogelijk word?"

vin het een beetje jammer al zou mijn gemodde case er precies hetzelfde uitzien als die van iemand anders :)

blup

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 09:05 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Foto?
[bijdehand]
Ja! dat is nou een foto >:) :Y)
[/bijdehand]

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 09:16 schreef Werkeend het volgende:
hhm het leuke van case modding was toch: "Het aanpassen van je kast naar eigen smaak zodat hij zo origineel mogelijk word?"

vin het een beetje jammer al zou mijn gemodde case er precies hetzelfde uitzien als die van iemand anders :)
Het lijkt me dat je eerst wat ideën opdoet wat je nou eigenlijk wilt gaan bereiken met je mod. |:(
Het hoeft dan toch niet dezelfde kast te worden, maar je weet dan wel hoe een bepaalde gast zijn kast heeft gemod.
Ook is hij waarschijnlijk wel tegen problemen opgelopen, want die verschillen voor elke kast toch wel iets. Lijkt me wel verstandig om je goed voor te bereiden. Je wilt zeker toch niet je brand-new kastje gelijk de verdommenis in helpen, omdat je misschien iets over het hoofd hebt gezien.

• EsCo
Op dinsdag 14 augustus 2001 09:05 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Foto?
Kan ik helaas zo snel niet vinden en heb helaas geen digicam. Zal dit weekend op PZZ wel ff iemand vragen met een digicam...

Geduld... :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 augustus 2001 17:09 schreef haashaashaas het volgende:

[..]

Het lijkt me dat je eerst wat ideën opdoet wat je nou eigenlijk wilt gaan bereiken met je mod. |:(
Het hoeft dan toch niet dezelfde kast te worden, maar je weet dan wel hoe een bepaalde gast zijn kast heeft gemod.
Ook is hij waarschijnlijk wel tegen problemen opgelopen, want die verschillen voor elke kast toch wel iets. Lijkt me wel verstandig om je goed voor te bereiden. Je wilt zeker toch niet je brand-new kastje gelijk de verdommenis in helpen, omdat je misschien iets over het hoofd hebt gezien.
ik wil graag iets maken wat niet zo erg op de rest lijkt ! dus daaarom vroeg ik voor een paar voorbeelden !

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 00:35 schreef Toxic049 het volgende:

[..]

ik wil graag iets maken wat niet zo erg op de rest lijkt ! dus daaarom vroeg ik voor een paar voorbeelden !
Ah op die manier, zodat je zeker weet wat je NIET moet doen bij jou mod :? ;)

Verwijderd

hey virtual hideout doet het weer :)

• Xandrios
  • Laatst online: 23:19
Op woensdag 15 augustus 2001 11:23 schreef Mr_Hiney het volgende:
hey virtual hideout doet het weer :)
dat doet ie al een dikke maand weer :P

www.virtual-hideout.net
Pagina: 1