Mijn vraag/probleem:
Ik heb al geruime tijd het probleem dat bij het inloggen van een site dmv DigiD (mijnoverheid, zorgverzekeraard, etc) het me niet lukt om de QR-code op het scherm te krijgen.
Ik krijg altijd alleen een zwart vierkantje met daarin het zwart DigiD logo, op de plaats waar eigenlijk de QR-code moet verschijnen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ufjXtYDdCRqUnmwOkJFJgL94.png?f=user_large)
Weet iemand de oorzaak en oplossing hiervoor?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Macbook Pro 2011 met OSX El Capitan 10.11.6
Draait verder nog probleemloos!
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb dit probleem met Chrome, Firefox en Safari, van allen de laatste update en de ad-blockers en pop-up blockers zijn uitgeschakeld.
Via Google kan ik de oplossing niet gevonden krijgen.
Enige wat ik kan bedenken is dat het gerelateerd is aan (de beveiliging van) het verouderde besturingssysteem El Capitan, maar da is niet iets wat ik even kan uitsluiten.
Ik heb al geruime tijd het probleem dat bij het inloggen van een site dmv DigiD (mijnoverheid, zorgverzekeraard, etc) het me niet lukt om de QR-code op het scherm te krijgen.
Ik krijg altijd alleen een zwart vierkantje met daarin het zwart DigiD logo, op de plaats waar eigenlijk de QR-code moet verschijnen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ufjXtYDdCRqUnmwOkJFJgL94.png?f=user_large)
Weet iemand de oorzaak en oplossing hiervoor?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Macbook Pro 2011 met OSX El Capitan 10.11.6
Draait verder nog probleemloos!
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb dit probleem met Chrome, Firefox en Safari, van allen de laatste update en de ad-blockers en pop-up blockers zijn uitgeschakeld.
Via Google kan ik de oplossing niet gevonden krijgen.
Enige wat ik kan bedenken is dat het gerelateerd is aan (de beveiliging van) het verouderde besturingssysteem El Capitan, maar da is niet iets wat ik even kan uitsluiten.
[ Voor 14% gewijzigd door Mainuz op 23-01-2021 11:26 ]