Satellieten kunnen terabitverbinding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Satellieten kunnen terabitverbinding via lasers krijgen dankzij Neder...

@Olaf: in het artikel staat deze stelling:
Lasers bieden de mogelijkheid de datadoorvoersnelheid enorm te verhogen ten opzichte van de momenteel gebruikte RF-signalen, met een lagere latency,
Helaas kan ik nergens terugvinden waarom lasers een lagere latency zouden hebben dan RF-signalen. Niet op basis van mijn theoretische kennis, en ook alle materialen van het TOmCAT project die ik er op nageslagen heb vermelden lagere latency niet als potentiële uitkomst van het project.

In de commentaren heb ik het uitgewerkt inclusief bronvermeldingen.

En ja, er staat echt een verweesde komma achter latency, dat moet natuurlijk een punt zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2021 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In november kreeg ik de suggestie om een topic aan te maken (toen niet gedaan, was me te veel gedoe, fout staat nog steeds in het artikel).

Deze keer maak ik netjes een topic aan en ik zie het verschil niet echt, moet ik bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

@Verwijderd
Je moet deze hebben:
zaterdag 28 november 2020 14:46
niet
Bekijk
:)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:36:
In november kreeg ik de suggestie om een topic aan te maken (toen niet gedaan, was me te veel gedoe, fout staat nog steeds in het artikel).

Deze keer maak ik netjes een topic aan en ik zie het verschil niet echt, moet ik bekennen.
Het verschil is dat nu de fout ongemeld toch stiekem verholpen is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@PcDealer: goed dat je het even zegt, hopelijk kan ik die syntax onthouden (want ik doe het vaker zo).

@Gomez12: ook goed dat je dat even zegt, want ik had het zelf niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
@Verwijderd Nog dank voor de comment. Via TNO heb ik een aanvulling ontvangen die is verwerkt in het artikel.
Pagina: 1