Afgebrokkelde core...WAT NU?

Pagina: 1
Acties:

• OGangstah
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-01-2022
yo!

ik had me vandaag een tube AS2 gehaald, haal mn cooler eraf (win fop 38) en mijn CPU uit de socket, wil ik de shit erop doen, ZIE IK DAT MN CORE AAN HET AFBROKKELEN IS! rechtsonder en aan de onderkant was een klein stukje weg...ik helemaal in paniek, maar gelukkig deed hij het nog..

wat moet ik nu doen? in panike raken of is er niets aan de hand?

thnx

Verwijderd

als tie het doet is het toch goed

Verwijderd

nou als hij het nog doet lijkt me dat er niks aan de hand is toch? :?

je kan wel proberen met een zielig verhaaltje aanspraak te maken op eventuele garantie!

• OGangstah
jah, was HEEL blij dat ie het nog deed, maar moet ik nu niet HEEL voorzichtig zijn als ik de volgende keer de cooler araf ga halen of shit? of maakt een stukje afgebrokkelde core niets uit?! en die garantie, heb de CPU in DLD gehaald, bij http://www.bora-computer.de waren ze HEEL cheap...

thnx

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Garantie op een afgebrokkelde core kan je dus echt wel vergeten he. En terrecht ook, want je kan een winkel niet aansprakelijk stellen voor je eigen fouten (niet goed monteren/demonteren van je koeler).

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-06 09:28

tutterke

Klein maar tapper!

Zolang hij werkt, what's the problem ??

Niet teveel panieken, maar ook niet teveel meer aan frullen

De garantie, daar ben ik niet zo zeker van...
Kan riski worden

Bora is inderdaad een supergoedkoop winkeltje, ben er deze week enkele IBM drives gaan halen 60 gulden goedkoper dan hier... :9

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
waarom zou je steeds je koeler eraf halen zoek je zelf die problemen ?? mijn koeler gaat er alleen af als er een andere processor in gaat en anders blijft ie mooi zitten.
maar mijn cpu is dan ook nog steeds heel.

Verwijderd

Gewoon die koeler laten zitten en hopen dat het blijft draaien.
Bij mijn afgebrokkelde CPU kwamen de problemen (instabiel) na een drietal weken. Toen was het binnen een aantal dagen afgelopen en kon ie aan mijn sleutelbos als versiering ;)

Grtzzz

• OGangstah
OHHH NEE!

Verwijderd

Gooi die CPU gewoon van het Hilton hotel af, een mooier einde kun je je niet voorstellen >:)

• OGangstah
heb hem net nog eens eraf gehaald, maar het is maar een HEEL klein stukje...is dat erg?

Verwijderd

Neej het is niet erg..

tenzij je eventuele complicaties gaat meemaken (bijv. rare vastlopers of andere RARE problemen die je niet altijd kan plaatsen >:))

=> Garantie zit ABSOLUUT WEL op een core (AMD verleent officieel garantie.. zelfs afgebrande cores worden heel soms (lees heel soms >:)) tot garantie gerekend wanneer ze bij de winkel terug zijn gestuurd naar fabriek..)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [forum=6] naar [forum=7] :).

• OGangstah
ohhh nee, er lijkt niets aan de hand te zijn, maar ik heb net een paar sisoft benchies gedraait, en die zijn een stuk lager dan eerst, en dan de reference benchies!!! komt dit ook door mn afgeneukte core? CPU mathmark is wel normaal, zelfs hoger 8-)
Pagina: 1