Heb ik hem eindelijk in huis, de E-Tech PCI56RWM, doet ie het niet, altans niet veel.
Het begon er al mee dat er perse een telefoondraad met 2 draadjes in moet (weet ik veel hoe je zo iets noemt) ipv 4, anders gaat de lijn "dood" je hoort dan niets meer, ook als de modem uitstaat en los uit de kast.
Nou had ik dus de snoer die er bij zat aangesloten, doet ie het nog niet
Als ie verbinding wil maken hoor je 2 tikken (van de komma's die in het nummer staan). Maar hoor hem voor de rest geen geluid maken, je kan ook btw w88 tot je een ons weeg want hij blijft maar bezig met "verbinding maken", als ik dan op anuleren druk dan crasht de inbel verbinding en kan ik rebooten.
Alle pci sloten geprobeerd, alle COM poorten maar niets helpt
.
Heb m'n oude modem er in gedaan en ja hoor die deed het gewoon.
Iemand idee wat er aan de hand is??
Bij modem vragen ziet er alles normaal uit.
Wat is er aan de hand??? Plz help me!
Het begon er al mee dat er perse een telefoondraad met 2 draadjes in moet (weet ik veel hoe je zo iets noemt) ipv 4, anders gaat de lijn "dood" je hoort dan niets meer, ook als de modem uitstaat en los uit de kast.
Nou had ik dus de snoer die er bij zat aangesloten, doet ie het nog niet
Als ie verbinding wil maken hoor je 2 tikken (van de komma's die in het nummer staan). Maar hoor hem voor de rest geen geluid maken, je kan ook btw w88 tot je een ons weeg want hij blijft maar bezig met "verbinding maken", als ik dan op anuleren druk dan crasht de inbel verbinding en kan ik rebooten.
Alle pci sloten geprobeerd, alle COM poorten maar niets helpt
Heb m'n oude modem er in gedaan en ja hoor die deed het gewoon.
Iemand idee wat er aan de hand is??
Bij modem vragen ziet er alles normaal uit.
Wat is er aan de hand??? Plz help me!