Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaij45
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik ben op zoek naar een goede video deurbel, aanvankelijk had ik de EUFY Videodeurbel 2K met Homebase op het oog maar deze kan meer als ik wil (ik hoe geen opslag) en ik lees net dat als internet eruit ligt, je niks meer hebt. Eigenlijk zoek ik dus een eufi zonder homebase, maar zonder homebase schijnt hij niet te werken. Ook de plaats waar ik hem moet monteren is 1.20 hoogte terwijl mijn huidige deurbel (wiens plek ik wil wil gebruiken omdat het een nieuwbouw woning betreft met MDF panelen waar ik niet in wil boren) 1.10 is. Wie heeft er advies ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
De bedrade eufy, dus zonder homebase 🤷

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaij45
Hoe de bedrade eufy ?, er staat vaak bij de aanbieders dat de eufy niet werkt zonder homebase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaij45
Uiteindelijk heb ik een Ring videodeurbel 2e generatie besteld, alsmede omdat hiij alles doet wat ik wil en je een nieuwe krijgt bij diefstal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesselKiens
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-09 23:57
Vanmorgen deze Eufy besteld: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Dit is de bedrade variant en zal dus via de trafo van de bestaande deurbel werken.
Let op: deze is alleen te gebruiken op een plaats waar een "ouderwetse" deurbel zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innova58
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:33
WesselKiens schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:06:
Vanmorgen deze Eufy besteld: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

Dit is de bedrade variant en zal dus via de trafo van de bestaande deurbel werken.
Let op: deze is alleen te gebruiken op een plaats waar een "ouderwetse" deurbel zit.
Deze overweeg ik ook. Een groot nadeel van de bedrade versie van de Eufy is dat de beelden lokaal worden opgeslagen. Als de deurbel wordt gestolen ben je ook je beeldmateriaal kwijt. Dit probleem is wel op te lossen als je de Eufy kan koppelen met een NAS (Synology in mijn geval), maar ik ben nog niet zeker of dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesselKiens
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-09 23:57
innova58 schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:00:
[...]

Deze overweeg ik ook. Een groot nadeel van de bedrade versie van de Eufy is dat de beelden lokaal worden opgeslagen. Als de deurbel wordt gestolen ben je ook je beeldmateriaal kwijt. Dit probleem is wel op te lossen als je de Eufy kan koppelen met een NAS (Synology in mijn geval), maar ik ben nog niet zeker of dat kan.
Ik heb hem na 3 dagen wachten binnengekregen. Echter hij zit nog in de doos. De beltrafo van 8V 0,5A is te laag qua spanning. Je hebt minstens 16V nodig. Dus ik moet eerst de beltrafo vervangen.

De mogelijkheid van het opslaan op de NAS kende ik niet. Zelf heb ik een WD My Cloud, zitten niet veel opties op maar kan eens kijken of dit ook werkt.
Pagina: 1