Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerard Schade
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 11-06 22:47
Regelmatig valt Iphone 7 (4jr oud) uit tijdens het bellen. Terug bellen of teruggebeld worden is niet mogelijk. Hij gaat wel over maar wordt afgebroken zodra jezelf of gebelde opneemt.

Heb deze links allemaal al geprobeerd maar geen resultaat iphone 7 drops calls vind je al een waslijst iPhone herstarten, netwerkinstellingen herstellen, controlleren op updates van providerinstellingen.

Wie heeft andere suggesties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Hoe is je batterij capaciteit? Klinkt als een versleten batterij.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 09-07 13:38
Als je een van de in deze link genoemde iPhone 7 modellen hebt dan kan je mogelijk gebruik maken van een vervangingsprogramma van Apple.
Uit mijn ervaring is de kans op daadwerkelijke vervanging het grootst bij bezoek aan een echte Apple Store
(Den Haag, Amsterdam en Haarlem)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerard Schade
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 11-06 22:47
De batterij capaciteit maakt niet uit. Laag, hoog, aan de oplader auto of anders het probleem heeft daar niet mee te maken denk ik. Het gaat om model A1778.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-07 12:54

4POX

Everybody is wired

Ik had een ip7 met problemen. Mijn probleem was dat de iPhone een bekend probleem heeft dat de audio chip losraakt omdat die precies op een plek zit waar veel spanning op de behuizing staat. Elke keer als ik iets deed met audio (bellen, muziek, etc) had ik problemen. De chip heb ik laten vervangen bij een telefoonwinkel.

Kan je de voice memo app opstarten en zien of je daar ook problemen hebt?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• logix147
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04:05
Probeer eens een andere simkaart. Werkt dat wel weet je waar je heen moet bellen.

En helaas zit er vaak niets op dan DFU > instellen als nieuwe iPhone. Als dat zelfs niet werkt is er iets stuk wat ik bij de 7 niet meer zou fixen (via Apple) : mogelijk bij de tweedehands winkel op de hoek nog wel te doen voor een normale prijs.

[ Voor 17% gewijzigd door logix147 op 24-01-2021 11:59 ]

Pagina: 1