Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat kan ik het beste nemen

Pagina: 1
Acties:
  • 382 views

Vraag

• Jacobs1963
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 20-04-2021
Hallo,

Ik ben op zoek maar een gaming pc. Wil graag de nieuwste spellen spelen op een hoge resolutie en goede snelheid.

Ben een leek in hetgeen wat ik moet hebben en waar ik op moet letten.

Is er iemand die mij een top systeem kan aanbevelen voor rond de 1500 euro.

Kan hem zelf wel in elkaar zetten maar weet dus niet welke componenten ik het best kan nemen.

Wil kan mij blij verrassen....

Alvast bedankt

Beste antwoord (via Jacobs1963 op 22-01-2021 17:49)

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:55
Jacobs1963 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:31:
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag of al die componenten, die worden beschreven, goed met elkaar accorderen??.

Ben echt een leek en had een verwacht hier wat antwoorden te krijgen/vinden.
De Best Buy guides worden iedere twee maanden hier op basis van advies in dit forum door de leden samengesteld, en zijn op dat moment volgens de community en de uiteindelijke samensteller de beste systemen die men voor een bepaald doel & bedrag kan bouwen, dus - ja, de BBG die @EMP aanhaalt levert een goed werkend systeeem om 4k mee te gamen. Lees ook het DAA beleid eens door om een idee te krijgen wat je hier wel en niet kan verwachten, en wat er van jou verwacht wordt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door martyw op 22-01-2021 15:57 ]

Alle reacties

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-11 00:04

EMP

Krulloos!

Deze even wat aanpassen en dan hier posten om te laten checken. Beetje zelfinzet hè, zie ook het beleid.

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

• Jacobs1963
Dank voor je antwoord..

Die had ik i.i.d. ook gezien, maar is dat een systeem wat goed bij elkaar past en lekker soepel loopt en waar ik de aankomende jaren mee vooruit kan???.

En de videokaart staat nog geen prijs bij maar zit volgens mij op de 700 euro. Is daar ook een goed alternatief voor??

• martyw
Jacobs1963 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:18:
...
En de videokaart staat nog geen prijs bij maar zit volgens mij op de 700 euro. Is daar ook een goed alternatief voor??
Lees het nieuws: https://tweakers.net/nieu...-en-stijgen-in-prijs.html

• Jacobs1963
Maar dat is geen antwoord op mijn vraag of al die componenten, die worden beschreven, goed met elkaar accorderen??.

Acties:
  • Beste antwoord

• martyw
Jacobs1963 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 15:31:

De Best Buy guides worden iedere twee maanden hier op basis van advies in dit forum door de leden samengesteld, en zijn op dat moment volgens de community en de uiteindelijke samensteller de beste systemen die men voor een bepaald doel & bedrag kan bouwen, dus - ja, de BBG die @EMP aanhaalt levert een goed werkend systeeem om 4k mee te gamen. Lees ook het DAA beleid eens door om een idee te krijgen wat je hier wel en niet kan verwachten, en wat er van jou verwacht wordt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door martyw op 22-01-2021 15:57 ]

• Jacobs1963
Duidelijk....is het erg moeilijk om het zelf in elkaar te zetten en installeren??. Vroeger lukte me dat wel, maar koop nu voor het eerst in 10 jaar weer een nieuwe pc. Vorige heb ik ook zelf samengesteld en begint nu pas op te raken.

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:54
Er is de afgelopen 10 jaar niets wezenlijks veranderd. Kijk anders even op Youtube. Zat filmpjes.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:38

br00ky

Moderator Harde Waren
Inmiddels is wel duidelijk wat er hier ontbreekt :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.