Na jarenlang gegamed te hebben op xbox, ben ik van plan om een pc te bouwen om te gamen. Ik ben echter een leek op dit gebied dus ik vraag advies voor de samenstelling van de pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik ben op zoek naar een pc, voornamelijk om op te gamen. 1080p, COD, fortnite, gta, RDR2, fifa, F1
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 1100 exclusief monitor, iets meer of minder maakt niet uit
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
xbox controller, muis en toetsenbord.
144hz/1080p monitor ga ik erbij kopen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zie lijstje onderaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVIDIA rtx 3060 ti
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik vraag me nog af of de gigabyte 3060ti gaming pro oc een goede videokaart is voor dit systeem, of dat er nog alternatieven zijn (ander model 3060ti). Ik ga er daarnaast vanuit dat het een paar maanden duurt voordat ik hem binnen heb. Mijn plan is dus om eerst de videokaart te bestellen en daarna te kijken naar de rest van de pc. Mogelijk zijn er dan al nieuwe generatie intel chips uitgebracht, dus als de videokaart binnen ga ik daar naar kijken. Hebben jullie enig idee of het mogelijk is om met hetzelfde budget een pc te bouwen met de nieuwste intel chip (i5 11400) en of de verdere samenstelling van de pc daardoor verandert?
Ten slotte, is de koeling goed genoeg?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik ben op zoek naar een pc, voornamelijk om op te gamen. 1080p, COD, fortnite, gta, RDR2, fifa, F1
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer 1100 exclusief monitor, iets meer of minder maakt niet uit
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
xbox controller, muis en toetsenbord.
144hz/1080p monitor ga ik erbij kopen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
zie lijstje onderaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVIDIA rtx 3060 ti
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik vraag me nog af of de gigabyte 3060ti gaming pro oc een goede videokaart is voor dit systeem, of dat er nog alternatieven zijn (ander model 3060ti). Ik ga er daarnaast vanuit dat het een paar maanden duurt voordat ik hem binnen heb. Mijn plan is dus om eerst de videokaart te bestellen en daarna te kijken naar de rest van de pc. Mogelijk zijn er dan al nieuwe generatie intel chips uitgebracht, dus als de videokaart binnen ga ik daar naar kijken. Hebben jullie enig idee of het mogelijk is om met hetzelfde budget een pc te bouwen met de nieuwste intel chip (i5 11400) en of de verdere samenstelling van de pc daardoor verandert?
Ten slotte, is de koeling goed genoeg?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 147,- | € 147,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B460 Pro4 | € 93,11 | € 93,11 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC PRO 8G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Zwart | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX432C16FB3K2/16 | € 72,90 | € 72,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 103,- | € 103,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 568,81 | ||