Toon posts:

ouwe nick

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb momenteel 2 nicks.tenminste
mijn 1e nick (The_Maniac) is toendertijd een keer gebanned om (:? weet-ik-wat-voor-reden-dan-ook)en heb ik sinds kort een andere nick...nou heb ik regelmatig ge-emaild en ook een topic geopend hier,want ik wil dus graag mijn ouwe nick terug (The_Maniac) met dan de posts van deze nick ,..dus dan ik de uowe posts hou van The_Maniac en + die van The_Killing_Guide snappie :D nou dat zou zeer mooi zijn! :)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Dat kan volgens mij heel moeilijk en wat maakt het aantal posts nou uit ?

En als je gebannd bent is het toch niet de bedoeling dat je terugkomt :?

Verwijderd

Je mag simpelweg geen 2 accounts hebben, dus 1 van de twee zal er op slot gaan. Het lijkt me sterk dat ze de posts bij jou erbij kunnen tellen, aangezien ze de posts van dit account niet op die andere naam zullen zetten, aangezien dan ook alle quotes etc moeten worden veranderd.

Je hebt gewoon geluk dat je er waarschijnlijk nog 1 mag houden zonder verdere maatregelen :)

Verwijderd

Topicstarter
nou kijk,als ik mijn ouwe (The_Maniac)nick weer terug krijg en ik zou dan gelijk al in de Hk en de SG mogen dan zou het vapo-chill zijn dus dan boeit de rest mij ookniet
en morgen jullie deze weer vrijgeven :)

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Ja maar je bent toch gebannd ? Das niet zomaar en dan is het dus de bedoeling dat je niet meer terugkomt :?

En qua posts volgens mij hoef je niet eens zoveel techposts meer voordat je erin mag...

Deze naam kunnen ze ook niet meer vrijgeven want dan vallen er gaten in topics omdat jouw naam daar weg is...

Verwijderd

Topicstarter
nou ja dan komt dezeniet vrij ...maar die ander ook niet dus zijn we net zo ver als eerst ..maak iemand blij en geef mij dan gewoon m'n ouwe nick terug 8-)

Verwijderd

we? het is jouw probleem, ik weet niet wat je hebt uitgespookt dat je die ban kreeg...

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Ja dat doen ze waarschijnlijk niet want je bent gebannd en dan is het niet de bedoeling dat je terugkomt volgens mij, dus deze naam is eigenlijk ook illegaal :?

Of snap ik iets niet...

Verwijderd

Topicstarter
okok het is niet ONS probleemmaar MIJN probleem...eingelijk is het niet eens een probleem

en wat ik toen heb uitgespookt is dat ik 3 irii topics heb geplaatst in het toendertijd SG wat eingelijk is HK had moeten staan...maar die bestond toen nog niet... }:O

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

Op dinsdag 14 augustus 2001 00:28 schreef The_Killing_Guide het volgende:
okok het is niet ONS probleemmaar MIJN probleem...eingelijk is het niet eens een probleem

en wat ik toen heb uitgespookt is dat ik 3 irii topics heb geplaatst in het toendertijd SG wat eingelijk is HK had moeten staan...maar die bestond toen nog niet... }:O
Sorrie hoor, maar dan ben je nu toch niet meer welkom hier ?

Dit is dus eigenlijk gewoon een kloon...

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Leuk dat je zo eerlijk bent, maar als we een ban zetten is dat niet omdat we je nick niet willen op GoT, maar omdat we JOU niet willen op GoT. Sorry, maar deze nick is per nu banned

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Arno

Arno

PF5A

Na een overleg met Floris hebben we heb alsnog een vrijbrief gegeven en mag hij blijven op GoT

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
*traag is lief* :*

Verwijderd

De crew is je genadig :) (en ik ben géén modje ;))

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

We hebben over ons hart gestreken en besloten dat als je het niet had gezegd, we het ook niet hadden gemerkt, vandaar eigenlijk :)

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
[qoute]
De crew is je genadig (en ik ben géén modje )
[qoute]

niet??? :P

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

:+

Hopen dat het geen rede voor andere is om massaal te gaan biechten...

Verwijderd

Ik geef het toe, m'n eerste nick is verloren gegaan in BC3 ;(

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

* Pizzaman heeft altijd deze nick al *

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:18
Op dinsdag 14 augustus 2001 00:56 schreef Cheatah het volgende:
Ik geef het toe, m'n eerste nick is verloren gegaan in BC3 ;(
En de mijne ook al :'(

Maar heb toch liever deze :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 14 augustus 2001 00:30 schreef Traag het volgende:
Leuk dat je zo eerlijk bent, maar als we een ban zetten is dat niet omdat we je nick niet willen op GoT, maar omdat we JOU niet willen op GoT. Sorry, maar deze nick is per nu banned
dhr. Traag is echt een man van de regeltjes (8>

• Arno

Arno

PF5A

Op dinsdag 14 augustus 2001 20:03 schreef rick_h het volgende:
dhr. Traag is echt een man van de regeltjes (8>
Lees nu de gehele draad eens, behalve alleen wat je wilt lezen...

Draad is toch al affgehandeld :)

Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.