Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:55
Hoi,

Ik ben in het zeer gelukkige bezit van een Steam Link (die bij mij nog altijd stukken beter werkt dan de app).

Nu speel ik veel Fallout 76 (fps/rpg) maar als ik wil schieten dan is richten met een gamepad niet te doen.
Ik heb een xbox controller, bekabeld. Deze gamepad werkt verder super.

Dus wil ik graag een toetsenbord/muis combinatie kopen zodat ik dit spel en andere fps, fatsoenlijk kan spelen. Dit voor niet teveel geld.

Teveel geld vind ik 100 euro. Denk aan tientjes werk.
Ik zoek ook echt een losse toetsenbord en een muis, geen 1 device combinatie.
Dan koop ik een plank en dan ben ik klaar vanuit mijn grote luie stoel :)

Ik heb al het een en ander gelezen en uitgezocht maar kom er nog niet helemaal uit.

Wat ik inmiddels weet:
Ik ben voorstander van bekabeld, liefst usb (Steam Link heeft 3 usb aansluitingen). Ik zit paar meter van de Steam Link af dus dat moet willen.
Mocht het niet bekabeld worden, dan lees ik dat een usb receiver ook een optie kan zijn bij de Steam Link.
Bluetooth lees ik geen goede berichten over, dat vertraagt het spel teveel. Ik kan trouwens eventueel mijn Steam Link aansluiten op ethernet maar liever hou ik mijn wifi.

Het hoeft van mij geen geweldig merk te zijn als het maar werkt. Mag ook van Ali.
Iemand ervaringen hier mee of (aankoop-) tips?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:56

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Schopje naar Componenten Aankoopadvies, daar is dit topic meer op zijn plek, en komt er hopelijk wat respons :).

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:55
Ik heb inmiddels een usb muis en een standaard usb toetsenbord gekocht. Beide budget en doen het top!
Zelf nog een gameboard gebouwd met een gamemat van een paar tientjes die ook super bevalt. Verschuift niet.
Wat een feest!