Laptop voor Football Manager 2021

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurta52
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09-2021
Hi guys and girls,

Onlangs speelde ik Football Manager touch 21. Dit was erg leuk maar niet uitgebreid genoeg.
Ik wil graag Football Manager 2021 pc editie spelen.
Ik heb geen computer en wil graag een laptop hier voor aanschaffen.
Anders dan dat spel heb ik niet veel eisen. Hoeft er niet mee te reizen en hoeft ook eigenlijk niets anders te kunnen. Ik wil dat de game redelijk snel loopt.

Omdat dit het enige is waar ik het voor ga gebruiken wil er niet al te veel geld aan uitgeven.
Onder 500 euro. En het liefst nog minder.
Ik heb zeer weinig verstand van laptops en computers specs dus hebben jullie hulp nodig. _/-\o_

Thanks!

Hier de minimum specs

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweepers
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 01-12-2023
Als je wil spelen met een grote database en niet al te lang wil wachten tussen de bedrijven door, heb je toch wel meer dan een budget laptopje nodig denk ik.

Hoe snel is je internet? Football Manager kun je ook streamen via Google Stadia en Geforce Now. Dat kan ook een optie zijn. Weet alleen niet in hoeverre je dan nog kan modden (officiele tenues toevoegen, de Duitse selectie, foto's en logo's).

Edit: sorry, dat streamen kan gek genoeg nog helemaal niet met de laatste editie.

Edit 2: je kunt ook een mini-pc aansluiten op je tv en het met wireless muis en toetsenbord spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door Tweepers op 22-01-2021 16:30 ]