Mijn vraag
ik heb een excellbestand met een macro waarmee ik op verschillende tabbladen gegevensfilters laat lopen.
dat werkt perfect.
Echter als ik 1 bepaald tabblad verberg, dan loopt de macro vast met de foutmelding: "Fout 1004 tijdens uitvoering, Methode select van klasse worksheet is mislukt";
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
als ik het tabblad verberg, loopt hij daar op vast.. Als ik echter de macro aanpas en opneem dat hij alle tabbladen eerst zichtbaar moet maken, dan doet hij het wel juist, want een tabblad dat verborgen is, wordt eerst zichtbaar gemaakt. Maar dan blijft dit tabblad zichtbaar, waarna we het weer handmatig moeten verdichten.
Kan je in een macro dus opnemen dat hij kijkt of tabblad zichtbaar is.
Als zichtbaar --> macro uitvoeren
als niet zichtbaar --> geen actie voor dit tabblad
Relevante software en hardware die ik gebruik
Excell
ik heb een excellbestand met een macro waarmee ik op verschillende tabbladen gegevensfilters laat lopen.
dat werkt perfect.
Echter als ik 1 bepaald tabblad verberg, dan loopt de macro vast met de foutmelding: "Fout 1004 tijdens uitvoering, Methode select van klasse worksheet is mislukt";
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
als ik het tabblad verberg, loopt hij daar op vast.. Als ik echter de macro aanpas en opneem dat hij alle tabbladen eerst zichtbaar moet maken, dan doet hij het wel juist, want een tabblad dat verborgen is, wordt eerst zichtbaar gemaakt. Maar dan blijft dit tabblad zichtbaar, waarna we het weer handmatig moeten verdichten.
Kan je in een macro dus opnemen dat hij kijkt of tabblad zichtbaar is.
Als zichtbaar --> macro uitvoeren
als niet zichtbaar --> geen actie voor dit tabblad
Relevante software en hardware die ik gebruik
Excell
[ Voor 41% gewijzigd door Yoni1207 op 22-01-2021 09:18 ]