Toon posts:

Slecht format op de frontpage

Pagina: 1
Acties:
  • 398 views

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-05 17:01

De frontpage van de site ziet er erg vreemd uit.
Daar lijkt iets niet goed te gaan

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:47

crisp

Devver

Pixelated

Dat heb ik een keer eerder gezien van iemand via de mail, maar we konden de oorzaak toen niet echt achterhalen. Het vermoeden was dat een browserextensie de boosdoener was, dus bij deze: welke browser gebruik je en wat voor extensies?

Intentionally left blank

• thedon46
Ik gebruik Google Chrome, als extenties heb ik Ad-block en Ghostery.

Na het whitelisten van tweakers in beide extenties veranderde er niks.

Andere extenties:
Printer Logic
Web of Trust
Microsoft accounts

Edit:
In Edge heb ik er geen last van

[Voor 9% gewijzigd door thedon46 op 21-01-2021 18:00]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dat 'web of trust' ziet er wel verdacht uit :p Ik ga dat morgen even bekijken, maar je kan ook zelf even kijken wat er gebeurt als je die even uitzet.

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

@thedon46 het is inderdaad de extensie 'Wob of Trust' welke dit veroorzaakt. Deze injecteert een stylesheet welke onder andere het volgende bevat:

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
.premium {
    width: fit-content;
    max-width: 150px;
    height: 24px;
    background-color: rgb(70, 168, 91);
    font-family: ProzaLibre, "Open Sans", Helvetica;
    font-size: 11px;
    font-weight: bold;
    font-stretch: normal;
    font-style: normal;
    line-height: 2.6;
    letter-spacing: normal;
    color: rgb(255, 255, 255);
    display: flex;
    justify-content: center;
    align-items: center;
    text-align: center;
    padding: 1px 12px;
    border-radius: 4px;
}

en dat conflicteert dus met onze markup.

Helaas gaan wij onze code niet aanpassen voor dit soort extensies, zeker niet als ze zulke generieke selectors gebruiken voor hun eigen styling. Je zou dit wel aan hun kunnen melden als bug.

Intentionally left blank

• thedon46
Hee Crisp,

Bedankt voor het uitzoeken.
Dan gaat die extentie er af.
Ik moet natuurlijk wel gewoon tweakers kunnen lezen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee