Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meta69
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 01-04-2021
Hi, na veel te zoeken naar een nieuw televisietoestel was mijn keus op de Hisense 55U7QF gevallen.
Deze zou zo goed als exclusief voor Netflix / movie-use dienen.

Nu, afgelopen dinsdag ook deze via Amazon besteld. Waar het daarna wel een Amazon-Marketplace bestelling lijkte te betreffen --> Maxpunt zijnde. (weinige reviews zijn allemaal op eenzelfde dag geplaatst & is sinds oktober online)
Echter hebben ze de order vandaag lekker geannuleerd en mag ik deze via hun eigen site plaatsten :*)

Andere (betrouwbare) sites hebben deze niet in voorraad. Met uitzondering van MaxICT, maar ook dat is een avontuur, afgaande van hun reviews.

Daarom deze vraag; heeft iemand toevallig weet van een legit webshop die dit model ten koopt heeft? Zo niet, zijn er andere alternatieven die je zou aanraden? (price range; 600 - 750)

Hoe dan ook, alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:35
https://tweakers.net/revi...voor-zeshonderd-euro.html

Hoppa, als dit je geen tv gaat opleveren ;)

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meta69
Had het artikel reeds gezien, maar afgaande wat ik er online over las (allemaal sub-par) toch de hoop gezet op betere modellen & het liefst de 55U7QF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
meta69 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 18:47:
[...]

Had het artikel reeds gezien, maar afgaande wat ik er online over las (allemaal sub-par) toch de hoop gezet op betere modellen & het liefst de 55U7QF.
Dat is precies wat de U7QF ook uniek maakt. Er is geen alternatief voor dat bedrag. Je levert dan in op HDR-prestaties. In dat geval zou ik kiezen voor een tv met WCG en Dolby Vision ondersteuning. Door het kleurenbereik en nog belangrijker de dynamische metadata wordt het HDR beeld op Netflix in ieder geval niet slechter, te donker of te dof omdat de hardware niet toereikend is, zie bijv. hier.

Een beter is alternatief is een prijsaanvraag doen voor de XH90/2. Is tijdens BF voor €799,- gegaan en is min of meer een U7QF met betere motion/120Hz paneel. Je komt dan wel dicht bij de prijs van de U8QF. Daar een alternatief weer voor is de XG95. Wellicht met prijsaanvraag meer ruimte aangezien het een 2019 model is. Anders toch bij MaxICT bestellen of naar de levertijd informeren bij Hisense of Coolblue. Alles daaronder zijn SDR tv's met of zonder WCG en HDR acceptatie of met weinig impact.

[ Voor 7% gewijzigd door benbaba op 21-01-2021 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meta69
benbaba schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 19:46:
[...]

Dat is precies wat de U7QF ook uniek maakt. Er is geen alternatief voor dat bedrag. Je levert dan in op HDR-prestaties. In dat geval zou ik kiezen voor een tv met WCG en Dolby Vision ondersteuning. Door het kleurenbereik en nog belangrijker de dynamische metadata wordt het HDR beeld op Netflix in ieder geval niet slechter, te donker of te dof omdat de hardware niet toereikend is, zie bijv. hier.

Een beter is alternatief is een prijsaanvraag doen voor de XH90/2. Is tijdens BF voor €799,- gegaan en is min of meer een U7QF met betere motion/120Hz paneel. Je komt dan wel dicht bij de prijs van de U8QF. Daar een alternatief weer voor is de XG95. Wellicht met prijsaanvraag meer ruimte aangezien het een 2019 model is. Anders toch bij MaxICT bestellen of naar de levertijd informeren bij Hisense of Coolblue. Alles daaronder zijn SDR tv's met of zonder WCG en HDR acceptatie of met weinig impact.
Hee, weer bedankt voor je antwoord! Heb voor die XH90 en nog enkele anderen een prijsaanvraag ingediend, dus op hoop van zegen. Wordt dat niets, dan waarschijnlijk toch maar via MaxICT.

Overigens; ontzettend balen dat ze in Frankrijk forse Hisense cashbacks hebben.
65U7QF met 200 cashback (e750) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkiedeBoom
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 29-09 21:46
De Hisense 55U7QF is sinds een paar dagen weer beschikbaar bij Coolblue. In beperkte voorraad staat er bij.
Pagina: 1