Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoxbox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-04 15:52
Hoi mede tweakers
Ik heb een vraag over de Dune HD Solo 4K 4GB.
Ik ben benieuwd naar de energiestand van deze speler.
De oudere dune's hadden een energie stand dat ze na 30 min op stand-by gingen maar de hdd bleef dan draaien.
Zette je de Dune op power off , dan ging hij mooi uit maar was met de afstandsbediening niet meer te benaderen?
En dan moest je eerst de aan uit schakelaar bedienen voor hij weer opnieuw opstarten?
Kan iemand mij daar wat wijzer in maken.
Ik Vind via Google niet wat ik zoek.
Ik zelf heb laatst een tweedehands Dune hd base 3d gekocht om eens te kijken of het wat is.
De ui ziet er goed uit voor een 10 jr oude mediaplayer dus zodoende was mijn interesse gewekt voor het merk Dune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:26
Ik heb zelf de tv303d gehad en daar voor nog een ouder model de dune HD Prime.
Qua energiestand geen idee eigenlijk hoe dat zit. Nooit verder naar gekeken en ook nooit een hdd er in gehad.

Uiteindelijk door het gebruik van Plex overgestapt op een Nvidia Shield.
Heel eerlijk, ben daar wel blijer mee.
Wat is precies de reden van je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoxbox
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-04 15:52
Bij mij gaat er wel een hdd in.
Maar dan wil ik wel dat hij na verloop vantijd stopt met draaien ivm het horen lopen van de hdd.
Het gaat mij niet om de kosten van de energie of stand-by stand ,maar puur om het geluid.
Dus bij aanschaf van een nieuwere Dune
Is dit wel belangrijk voor mij.
Heb al lang de popcorn hour 300&400 en ben daar tevreden over, maar ik merk dat sommige bestanden niet meer worden afgespeeld.

[ Voor 53% gewijzigd door hoxbox op 21-01-2021 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-06 13:44
Alhier de Zidoo Z9x vervangen voor een Dune HD pro One 8k plus.
Staat gek genoeg nog niet in de pricewatch, maar vanwege de S928X-J socket, een verademing in snelheid iig.

Scrapen gaat een klap sneller ( niet de eerste maar t vervolg, en andere applicaties vliegen ivm de RT 1619DR socket.

Aanrader. ( geen aandelen)