Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baakster
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-06 13:42

Baakster

Dislectie enzo... succes!

Topicstarter
Sinds kort de trotse eigenaar van een Corsair 4000D met allemaal nieuwe hardware.
AMD 5800X
RX 5700 XT Red Devil
32GB G.Skill 3600 16CL
(mooi spul dus al zeg ik zelf)

6 jaar geleden m'n laatste built gedaan met de legendarische combo GTX1060 6GB en een i7 4790K.
Toen maakte ik me niet echt druk hoe mijn kast er van binnen uitzag. Voeding zat nog boven in de kast niet afgesloten en de kabels zaten er in... letterlijk.. kastje dicht en je ziet er niks van. Het werkte prima, nu nog trouwens :).

Maar nu een 4000D, die koop je niet om er gewoon hardware in te proppen deurtje dicht en gaan.
Ik zoek fans, mechanische, die dingen die woei doen en niet menselijk...
Goed, ik ben geen fan (hah) van RGB, maar wat ik wel wil is wellicht fans met een witte LED, nu heb ik al een aantal gevonden op PW maar ik weet niet of ik er goed aan doe die te kopen. Nu wil ik ze ook nog eens zelf harder en zachter kunnen zetten of dit automatisch laten regelen. Maar ik heb geen idee wat ik hier voor moet hebben.
4 Pins heb ik gelezen... Heb ik een fan controller nodig voor mijn wensen? Maar verder dan dat kom ik niet.

Zoals deze:
pricewatch: Cooler Master SickleFlow 120 LED White, 120mm
mensen klagen over het geluid alsof ze naast een JSF zitten, daar zit ik niet op te wachten.

Er passen 6 120MM of 4 120MM + 2 140MM in de kast.

Suggesties worden zeer op prijs gesteld!