Dode pixels scherm iPhone 6s

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-06 16:05
Dag,

Ik heb sinds 2015 een IPhone 6s die nog in een vrij nette staat verkeerd. Geen krassen op het scherm en ook nooit laten vallen. Is dit zelf op te lossen of is deze telefoon op zijn einde?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YLGP5MYjYKl2HSvSvbtfTyokJyQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NCc0ckUIRgHtUf1OS2FjgtA9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qmk6aRW8bFXZXCSh6gN_awxZoXE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/go2i7i1RtqJN5gxK2QO1qSL4.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maubaan
  • Laatst online: 14:33
beetje heftige omschrijving van het probleem.

Telefoon al eens gereset?
Lijkt op dode pixels

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10:20
Volgens mij is het geen "uitzaaiende tumor" maar zijn het iets van dode pixels. Telefoon wellicht een harde reset geven of anders een nieuw scherm erin zetten voor paar tientjes.

https://www.fixjeiphone.n...monteerd-iphone-6s-scherm

PS: Mocht het wel echt een tumor zijn dan raad ik je aan om ermee naar de huisarts te gaan

[ Voor 19% gewijzigd door XNL073 op 21-01-2021 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Titelfix van "‘Uitzaaiende tumor’ scherm IPhone 6s" naar "Dode pixels scherm iPhone 6s", zodat het beter de lading dekt.

[ Voor 6% gewijzigd door Daedalus op 21-01-2021 16:01 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmk_
  • Laatst online: 05-06 16:05
Ik heb het zo omschreven omdat die elke dag groter lijkt te worden. Soort uitvloeiende olievlek als dat beter klinkt. Ik heb de telefoon al eens gereset maar dat leek niets te doen.

Een scherm vervangen is voor mij onbekend terrein maar heb wel eens gehoord dat ik daardoor mijn touchID functionaliteit kwijt raak tenzij Apple die reparatie uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sem2409
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-05 10:36
Ik denk dat je beter voor een andere telefoon kan gaan aangezien dit ook het laaste jaar is dat de 6S ondersteund wordt door apple met updates, lijkt het me een goed moment om een nieuwe model aan te schaffen. Mocht je toch zelf het scherm willen vervangen kan je online voor iets minder dan 30 euro een nieuw scherm bestellen, er staan genoeg filmpjes op internet hoe je dit kan doen. Als je alleen het scherm vervangt zou de touch ID in principe moeten blijven werken.
Pagina: 1